No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
UAB „IREC Baltic“

Verslo centro pardavimų vadovės asistentas

Nuo 1200 €/mėn. Į rankas
Vilnius - UAB „IREC Baltic“

Darbo pobūdis

1. Klientų ir svečių sutikimas, priėmimas;
2.Telefono skambučių, informacijos srautų valdymas, paskirstymas;
3. Bendravimas su klientais, nuomojamųjų patalpų aprodymas;
4. Bendravimas ir užtikrinimas kokybiškos komunikacijos su esamais biurų nuomininkais, verslo centro teikiamų paslaugų priežiūra ir koordinavimas.
5. Sutarčių ir papildomų dokumentų rengimas.

Reikalavimai darbuotojui

·Puikus raštvedybos taisyklių išmanymas ir darbo su kompiuteriu įgūdžiai (MS Office), gebėjimas greitai mokytis.
·Užsienio kalbos/-ų mokėjimas (anglų kalba privalomai).
·Efektyvus laiko planavimas.
·Puikūs komunikavimo įgūdžiai.
·Žingeidumas ir prisitaikymas dinamiškoje aplinkoje.

Privalumai

·Darbo patirtis komercinio nekilnojamo turto nuomos, pardavimų srityje.
·Domėjimasis administracinių biurų nuomos rinkos tendencijomis ir aktualijomis.
·Geri tekstinio turinio rašymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo

·Motyvuojantis atlyginimas priklausantis nuo darbo rezultatų.
·Versli ir skatinanti aplinka.
·Galimybė tobulėti verslo centro administravimo valdyme ir NT srityje.
·Draugiškas ir profesionalus kolektyvas.

Atlyginimas

Nuo 1200 €/mėn. į rankas
UAB „IREC Baltic“

UAB „IREC Baltic“

IREC Baltic - nekilnojamojo turto projektų vystymo įmonė savo veikla apimanti pilną analizės, projektavimo, statybos, pardavimo bei eksplotavimo procesą. Savo veiklą grindžiame trimis pagrindinėmis vertybėmis - atsakingumu, kokybe ir profesionalumu.
informacija apie UAB „IREC Baltic“
3638 €
Vid. atlyginimas bruto
(2 kartus didesnis už LT vidurkį)
15
Darbuotojų skaičius
5-10 mln. €
Pajamos 2018 m.