Biuro veiklos organizavimas bei tvarkos užtikrinimas.
Dokumentų valdymo sistemos administravimas.
Įmonės dokumentų valdymas: gaunamų ir siunčiamų raštų, įsakymų, sutarčių ir kitų dokumentų tvarkymas bei sisteminimas;
Personalo dokumentacijos rengimas ir sisteminimas (darbo sutartys, darbo laiko apskaita, kt.);
Pagalba organizuojant atrankas ir įmonės renginius;
Vidinės bei išorinės informacijos valdymas ir sklaida.
Biuro aprūpinimas būtinais reikmenimis.
Pagalba vadovybei bei darbuotojams kasdieniuose darbuose.
Kitų vadovo paskirtų užduočių vykdymas.
Iš Tavęs tikimės, kad
Turi aukštąjį išsilavinimą.
Daugiau nei 3 metus sėkmingai dirbai panašiose pareigose.
Labai gerai išmanai dokumentų valdymą ir jų rengimo taisykles bei dalykinį etiketą.
Sugebi sisteminti ir apibendrinti informaciją.
Gerai išmanai personalo dokumentų administravimą.
Turi puikius komunikacijos įgūdžius, esi atsakingas, kruopštus, iniciatyvus ir žingeidus.
Sugebi savarankiškai planuotis ir organizuotis darbus.
Noriai padedi kolegoms, greitai sprendi iškilusias problemas.
Puikiai tvarkaisi su įtampa ir dideliu informacijos srautu.
Labai gerai dirbi kompiuteriu (MS Word, MS Excel, MS Power Point).
Privalumas - mokėjimas dirbti "Rivile".
Gerai moki anglų kalbą, susikalbi rusų kalba.
Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Mes siūlome
Daug iššūkių bei įdomios ir dinamiškos veiklos.
Galimybę prisidėti prie įvairių iniciatyvų įmonėje.
Šaunią komandą bei kolegų pagalbą.
Atlyginimas
1258-1780 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Obelių grupė“ įmonių grupė
Sparčiai auganti įmonių grupė, valdanti veterinarijos didmeninės prekybos ir paslaugų, maisto produktų gamybos ir prekybos, nekilnojamo turto valdymo bei apgyvendinimo paslaugas teikiančias įmones Lietuvoje, o taip pat Latvijoje, Estijoje.