Administratorė (-ius) - referentė (-as)

Skelbimas galioja iki: 2017.10.19

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Klientų ir svečių priėmimas;
Bendravimas su užsienio klientais anglų ir rusų kalbomis (raštu, žodžiu);
Skambučių ir informacijos priėmimas ir paskirstymas;
Biuro priežiūra, aprūpinimas kanceliarinėmis priemonėmis;
Dokumentacijos administravimas, siuntimas;
Pagalba įmonės vadovui ir kolegoms;
Kitų pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai

Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
Mokėjimas nepasimesti stresinėse situacijose, gebėjimas greitai vykdyti pavestas užduotis;
Puikios anglų ir rusų kalbos žinios;
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas būtų privalumas, gali būti studentė ;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Puikūs reprezentaciniai, komunikaciniai įgūdžiai;
Organizuotumas, tvarkingumas, paslaugumas ir atsakingumas.

Mes jums siūlome

Visas socialines garantijas;
Darbui reikalingas priemones;
Stabilų darbo užmokestį;
Draugišką kolektyvą.

Atlyginimas

Derybų klausimas
Send CV

K. Verslovo firma - prekybos namai TRANSIS

K. Verslovo firma - prekybos namai „Transis“ yra Lietuvoje veikianti importo – eksporto kompanija, savo veiklą pradėjusi 1991 m. Vilniuje ir iki šiol sėkmingai vykdanti tarptautinį bendradarbiavimą su NVS šalimis, maisto produktų pardavimų srityje.
Mūsų kompanija yra gerai žinoma bei užmezgusi daugybę patikimų kontraktų su gamintojais iš JAV, Šiaurės Europos, Lotynų Amerikos bei Azijos.
Cukrus, bakalėjos produktai, bei mėsa – yra svarbiausi mūsų parduodami produktai.
Įmonėje vid. atlyginimas 1115€
37% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)
All K. Verslovo firma - prekybos namai TRANSIS job ads

Other company job ads: