Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu;
Užsakymų administravimas nuo A iki Ž ir vykdymo kontroliavimas;
Asistavimas įmonės vadovui ir kolegoms logistikos, personalo valdymo ir kitose užduotyse.
Reikalavimai darbuotojui
Prisiimti atsakomybę už tinkamą užduočių atlikimą;
Turi puikius komunikavimo įgūdžius (raštu, žodžiu);
Geri įgūdžiai kompiuteriu;
Esi iniciatyvus, užsispyręs, sieki užsibrėžto rezultato ir dar daugiau;
Gebi valdyti stresines situacijas, operatyviai sprendi iškilusias problemas;
Turi gerus laiko planavimo įgūdžius ir esi punktualus;
Panašaus darbo patirtis (vadybos, klientų aptarnavimo, tiekimo ar personalo valdymo srityse);
Geros ANGLŲ ir/ar rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu.
Įmonė siūlo
Atlyginimas su galimybėmis augti priklausomai nuo kompetencijų ir darbo rezultatų;
Draugišką kolektyvą.