No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
Amber staff

ADMINISTRATORĖ(-IUS)

Vilnius - Amber staff

Darbo pobūdis

Amber staff klientas- pasaulinio skaitmeninio spausdinimo technologijų lyderės padalinys Lietuvoje plečia savo veiklą ir pie savo komandos kviečia prisijungti organizuotą ir savarankišką - ADMINISTRATORĘ

Pagrindinės jūsų užduotys:
  • Dokumentų / sąskaitų ir prašymų administravimas ir tvarkymas, nuolatinis bendravimas su buhalterinių paslaugų įmone.
  • Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių vykdymas.
  • Pirminių apskaitos bei personalo dokumentų tvarkymas;
  • Kanceliarinių prekių užsakymas ir nuolatinė biuro priežiūra;
  • Įeinančių skambučių ir el.laiškų nukreipimas atsakingiems asmenims;
  • Pagalba kolegoms.

Reikalavimai darbuotojui

  • Turite patirties atliekant administracines užduotis;
  • Gebate bendrauti anglų/rusų kalbomis;
  • Turite puikius komunikacinius gebėjimus (tiek kalbinė, tiek rašytinė komunikacija);
  • Sugebate savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
  • Turite patirties dirbant su Ms Office programomis;
  • Esate imli (-us) naujovėms ir sugebate greitai mokytis;
  • Esate iniciatyvi (-us);
  • Esate kruopšti (-us) ir atsakinga (-as).

Įmonė siūlo

  • Draugišką darbo atmosferą ir nuolatinį kolegų palaikymą;
  • Mokymosi galimybes;
  • Darbą tarptaurinėje, nuolat augančioje ir aukštus etikos standartus taikančioje įmonėje;
Amber staff

Amber staff

Amber staff – personalo sprendimų kompanija. Glaudžiai bendradarbiaudami su savo klientais mes tampame jų ilgamečiais partneriais. Randame sprendimus ir teikiame paslaugas žmogiškųjų išteklių srityje. Lankstumas, skaidrumas, sąžiningumas, kokybė – vertybės, kuriomis vadovaujamės kasdienėje savo veikloje.

Sekite mūsų darbo skelbimus Facebook ir LinkedIn paskyrose: