Įmonės veiklos informacijos srauto valdymas bei sisteminimas, archyvas;
Bendravimas su klientais, svečių priėmimas;
Pagalba organizuojant vidinius ir išorinius įmonės renginius;
Biuro priežiūra ir veiklos priemonių užtikrinimas bei pagalba personalui;
Personalo administravimo dokumentacija:
rengti ir tvarkyti visą su personalu susijusią dokumentaciją (paruošti darbo sutartis, jų papildymus ar pakeitimus, ruošti pareiginius nuostatus ir t.t.);
tinkamai pildyti ir tvarkyti personalo duomenų bazę (forminti darbuotojų atostogas, papildomo poilsio dienas, komandiruotes, pildyti personalo darbo apskaitos žiniaraščius, stebėti sveikatos patikrų galiojimo laiką ir t.t.);
Darbas su kasos aparatu, pirminių apskaitos dokumentų apdorojimas ir registravimas buhalterinėje programoje „Rivilė“, sąskaitų išrašymas.
Reikalavimai
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
Teisingas raštvedybos užtikrinimas;
Gebėjimas surasti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
Supratimas, kaip veikia dokumentų valdymo procesai ir sistemos (darbo patirtis su personalo dokumentų administravimu – privalumas);
Sąžiningumas, orientacija į rezultatą, gebėjimas valdyti stresines situacijas, darbštumas, komunikabilumas;
Anglų kalba.
Atlyginimas
Nuo 800 €/mėn. į rankas
Atlyginimas priklauso ir nuo ankstesnės darbinės patirties.
UAB „Specagra“
Jau daugiau nei 20 metų darome tai kas mums patinka ir stengiamės daryti tai geriausiai.
Mes teikiama žemės ūkio technikos paslaugas ir atsargines dalis.
Mes esame oficialus Zetor atstovas Lietuvoje.
Mes esame komanda, tikime tuo ką darome ir rūpinamės vieni kitų tobulėjimu!