Administratorius (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2017.10.20

Darbo vieta

Darbo pobūdis

  • rengia, spausdina Bendrovės veiklos įsakymus, vadovo potvarkius, raštus, įgaliojimus arba pagal raštvedybos reikalavimus įformina jau parengtus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje.
  • konsultuoja Bendrovės darbuotojus dokumentų rengimo klausimais;
  • kontroliuoja Bendrovės dokumentų įforminimą ir tvarkymą;
  • tvirtina Bendrovės sudarytų, gaunamų ar siunčiamų dokumentų kopijas, nuorašus;
  • peržiūri Bendrovei adresuotus dokumentus ar kitą gautą korespondenciją, registruoja, atiduoda pagal paskirtį ar su Bendrovės generalinio direktoriaus rezoliucija paskirsto atsakingiems vykdytojams;
  • registruoja gaunamus, siunčiamus raštus;
  • tvarko siunčiamą korespondenciją: patikrina ar įformina pagal dokumentų valdymo reikalavimus, registruoja, išsiunčia faksu, paštu ar elektroniniu paštu;
  • vykdo užduočių atlikimo kontrolę dokumentų valdymo sistemoje, pagal poreikį, teikia ataskaitas apie užduočių įvykdymą generaliniam direktoriui;
  • perduoda ir priima informaciją elektroniniu paštu ir faksu;
  • etiškai elgiasi ir laikosi dalykinės išvaizdos reikalavimų.

Reikalavimai

  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis;
  • specializacija – vadyba, administravimas arba viešasis administravimas;
  • profesinė patirtis – 2 metų darbo stažas, administratoriaus ar panašios veiklos patirtis;
  • užsienio kalbų žinojimas – geros anglų ir rusų kalbų žinios;
  • kompiuterinis raštingumas – kompiuterio naudojimas ir bylų tvarkymas Windows Office programomis.

Administratorius turi atitikti šiuos papildomus kvalifikacinius kriterijus:
  • gebėti rengti teisės aktų, generalinio direktoriaus įsakymus, potvarkių projektus, bei kitus organizacinius, informacinius ir tvarkomuosius dokumentus, gerai išmanyti raštvedybos taisykles;
  • puikiai išmanyti dokumentų valdymo sistemą, darbe vadovautis Dokumentų rengimo taisyklėmis, raštvedybos taisyklėmis, gerai žinoti dokumentų rengimo, įforminimo ir registravimo tvarką;
  • mokėti kaupti, sisteminti, valdyti, atnaujinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
Administratorius turi atitikti šiuos bendrųjų gebėjimų ir asmeninių savybių kriterijus:
  • teisės aktų žinojimas; dokumentų rengimą, tvarką, apskaitą; lietuvių kalbos ir kultūros išmanymas; profesinio etiketo ir tarnybinio etiketo reikalavimų žinojimas; organizuotumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas, atsakingumas, pareigingumas.

Atlyginimas

350–450 Eur atskaičiavus mokesčius
Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti
Send CV

AB "Kauno energija"

Bendrovės veikla apima šilumos ir elektros energijos gamybą bei tiekimą. Nuo 2010 m. sausio 1 d. bendrovės veikla taip pat apima ir karšto vandens tiekimą Kauno miesto ir rajono, taip pat Jurbarko rajono vartotojams.
Įmonėje vid. atlyginimas 927€
14% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)
All AB "Kauno energija" job ads

Other company job ads: