Darbas su buhalterine apskaitos programa (užsakymų suvedimas, PVM sąskaitų faktūrų išrašymas, prekių priėmimo-perdavimo aktų rašymas ir kt.);
Klientų poreikio analizė;
Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra;
Korespondencijos, siuntų, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
Reikiamų priemonių užsakymas;
Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas;
Administracinio darbo patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel);
Geros raštvedybos žinios;
Sklandi lietuvių kalba bei geros anglų kalbos žinios;
Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
Dalykinio etiketo išmanymas bei gebėjimas maloniai bendrauti;
Greita orientacija ir mokėti vienu metu valdyti didelį informacijos kiekį;
Atidumas detalėms, pastabumas, kruopštumas.
Sutartis terminuota I metams su galimybe pratęsti.
Įmonė siūlo
Įdomų ir kūrybingą darbą bei galimybę tobulėti;
Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį bei skatinimo priemones;
Darbą šiuolaikiškoje, patikimoje, ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje, kuriai svarbūs darbuotojai;
Draugišką, visuomet padėti pasiruošusią komandą;
Papildomą apmokamą laisvadienį kartą per metus;
Papildomas išmokas ypatingomis progomis (susituokus, gimtadienio proga ir kt.);
Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, renginiuose ir gražiose akcijose.
Jūsų asmens duomenų konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus
Atlyginimas
1000-1400 €/mėn. į rankas
UAB „Skirgesa“
UAB „Skirgesa” yra viena iš kompanijų lyderių, prekiaujančių medicinos priemonėmis ir įranga, odontologijos bei kosmetikos priemonėmis.