No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
UAB „Simplika“

APSKAITOS GRUPĖS VADOVAS (-Ė)

Vilnius - UAB „Simplika“

Pagrindinės šios pozicijos atsakomybės:

  • Sąskaitų faktūrų apmokėjimo proceso priežiūra ir kontrolė;
  • Mėnesio uždarymo procedūrų koordinavimas;
  • Komandos darbo kokybės užtikrinimas, atsižvelgiant į reikalavimus bei terminus;
  • Skyriaus vadovo pavadavimas;
  • Organizacinių pokyčių įgyvendinimas;
  • Vidinių standartų, taisyklių ir strategijų atitikties užtikrinimas vykdant skyriaus veiklą;
  • Glaudaus bei pasitikėjimu grįsto ryšio palaikymas su kitais įmonės padaliniais;
  • Naujų komandos narių apmokymas, komandos formavimas;
  • Bendradarbiavimas su auditoriais.

Šioje pozicija bus reikalingas:

  • Išsilavinimas finansų, apskaitos ar buhalterijos srityse.
  • Darbo patirtis buhalterijoje;
  • Komandos valdymo patirtis;
  • Darbų paskirstymo bei delegavimo įgūdžiai;
  • Labai geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs komunikavimo, bendradarbiavimo bei konfliktinių situacijų sprendimo gebėjimai;
  • Atidumas detalėms, atsakingumas bei stiprūs organizaciniai gebėjimai;
  • Geri MS Word, MS Excel įgūdžiai.

Mes siūlome:

  • Konkurencingą darbo užmokestį bei papildomas įmonės teikiamas naudas;
  • Neįkainojamą patirtį pasaulinėje korporacijoje, turinčioje vieną labiausiai pažengusių apskaitos ir buhalterijos komandų visame pasaulyje;
  • Galimybes kelti savo kompetenciją bei tobulėti asmenybiškai.

Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis (plačiau )
UAB „Simplika“

UAB „Simplika“

Esame „Simplika“ ir „CVO Recruitment“ – lyderiaujanti personalo atrankų ir laikinojo įdarbinimo įmonė Baltijos regione. Mūsų tikslas – padėti Klientams susirasti geriausią darbuotoją, o Kandidatams – svajonių darbą.