BIURO ADMINISTRATORĖ (-IUS) – VADOVO ASISTENTĖ (-AS) Vilnius - UAB „AAA Law“ Darbo pobūdis Į Jūsų rūpestingas rankas patikėsime: telefonų skambučių, informacijos srautų valdymą ir paskirstymą, informacijos suteikimą; klientų priėmimą; korespondencijos ir dokumentacijos tvarkymą bei administravimą; dokumentų, raštų rengimą; verslo kelionių organizavimą; susitikimų organizavimą; pagalbą organizuojant vidinius renginius bei šventes; biuro priežiūrą ir administravimą; vadovų pavestų administracinių bei organizacinių užduočių atlikimą, pagalbą įmonės darbuotojams. Reikalavimai darbuotojui Mes tikimės, kad Jūs: esatę įgijusi (-ęs) aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą; puikiai mokate lietuvių ir anglų kalbas, gebate susikalbėti rusų kalba; turite puikius raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžius; prisiimate atsakomybę, imatės iniciatyvos, komunikabiliai bendraujate, gebate savarankiškai ir kruopščiai atlikti patikėtas užduotis; išmanote verslo etiketą; turite biuro administravimo patirties – tai laikysime privalumu. Įmonė siūlo Mūsų komandoje Jūsų lauks: draugiški, energingi, novatoriški ir profesionalūs kolegos; pozityvi ir bendrystei palanki darbo aplinka; aukšta darbo ir bendravimo kultūra; savarankiškumą skatinantis darbo pobūdis; ergonomiškai įrengtas naujas biuras; konkurencingas atlygis; galimybės tobulėti; papildomos motyvacinės priemonės. Gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką anglų kalba prašome siųsti el. paštu iki 2019 m. liepos 20 dienos. UAB „AAA Law“ “AAA LAW” – nuo 1992 metų teisines paslaugas visose Baltijos šalyse teikianti advokatų bei patentinių patikėtinių komanda.