Pagalba bendrovės vadovui organizuojant darbą (verslo kelionių, susirinkimų organizavimas, susitikimų koordinavimas, užduočių delegavimas, kontrolė ir kt.);
Bendrovės dokumentų bei ataskaitų rengimas, registravimas, sisteminimas ir archyvavimas;
Skambučių srautų valdymas ir nukreipimas;
Korespondencijos ir informacijos srautų valdymas bei paskirstymas;
Bendrovės svečių ir klientų priėmimas laikantis aptarnavimo standartų;
Sklandaus biuro darbo užtikrinimas ir pagalba įmonės darbuotojams.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Darbo patirtis administravimo srityje;
Taisyklinga lietuvių kalba, anglų kalbos žinios, rusų k. mokėjimas – privalumas;
Raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Protokolo bei tarnybinio etiketo žinios, reprezentatyvumas;
Puikūs bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžiai, dalykiškumas;
Geri laiko planavimo ir organizaciniai gebėjimai, greita orientacija.
Įmonė siūlo
Patirtį didelėje ir augančioje kompanijoje
Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame kolektyve
Profesinio tobulėjimo galimybes
Darbo vietą moderniame Vilniaus biure
Specialias įmonės nuolaidas
Papildomas motyvacines priemones
UAB „Viada LT“
VIADA - tai 130 degalinių Lietuvoje bei 70 degalinių Latvijoje jungiantis degalinių tinklas, reprezentuojantis VIADA prekinį ženklą bei vykdantis tiek mažmeninę, tiek didmeninę prekybą degalais.