Esame didmeninių pardavimų įmonė, prekiaujanti drabužiais ir aksesuarais. Bendradarbiaujame su daugybe žinomų prekinių ženklų ir dizainerių, iš viso pasaulio.
Klientų aptarnavimas.
Rūpinimasis pardavimų salės vizualiniu produkto pateikimu: naujų kolekcijų/drabužių/aksesuarų iškabinimas ir eksponavimas; tvarkos palaikymas salėje, manekenų įvaizdžių keitimas; eksponavimo ir pateikimo idėjų generavimas; periodiška salės pertvarka.
Priemonių užsąkymas, tvarkos palaikymas.
Renginių klientams organizavimas.
Drabužių ir aksesuarų fotografavimas, nuotraukų redagavimas.
Socialinių tinklų administravimas: atsakymas į komentarus ir žinutes.
Darbas įdomus ir dinamiškas, susijęs su mada, drabužiais ir klientų aptarnavimu.
Dirbsi draugiškame kolektyve, linksmoje aplinkoje tad darbo diena tikrai neprailgs. :)
Darbas bus tobulas, jei:
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Mokejimasis naudotis McOffice programomis.
Anglų kalbos žinios.
Domėjimasis mada ir naujomis tendencijomis.
Darbo patirtis mados srityje ar drabužių parduotuvėje.
Kruopštumas, atsakingumas, tvarkingumas.
Draugiškumas, mokėjimas dirbti komandoje.
Greita orientacija ir imlumas, atsakingas požiūris į darbą.
Estetikos pojūtis ir kūrybiškumas.
Gebėjimas koordituoti darbus.
Gebėjimas naudotis fotoaparatu.
Gebėjimas dirbti Adobe Photoshop programa.
Įmonė siūlo
Laiku mokamą darbo užmokestį, premijas pagal pasiektus pardavimų rezultatus.
Mėnesinį aprangos išsirinkimą.
Gimtadienio dieną suteikiama papildoma laisva apmokama diena
Darbą draugiškoje ir inovatyvioje komandoje.
Galimybę augti kartu su įmone.
Galimybė dalyvauti visuose įmonės veiklos etapuose, taip tobulinant asmenines žinias, bei įgyjant naujos patirties.
Atlyginimas
740-1090 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Brand Club“
Brand Club didmeninė ir mažmeninė prekyba apranga.