No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
Registrų Centras, VĮ

DUOMENŲ ANALITIKAS (-Ė)

Vilnius - Registrų Centras, VĮ

Darbo pobūdis

  • metodiškai vadovauja ir konsultuoja skyriaus darbuotojus vertinimo modelių, duomenų statistinės analizės turto vertinime, programų, skirtų masiniam vertinimui, naudojimo klausimais;
  • darbas su duomenų bazėmis: užklausų rašymas, duomenų tvarkymas, duomenų analizė ir interpretavimas, duomenų rengimas;
  • nekilnojamojo turto sandorių duomenų bazės, informacinių analitinių sistemų, naudojamų masiniam vertinimui administravimas, pakeitimų inicijavimas ir koordinavimas;
  • nekilnojamojo turto sandorių duomenų analizės rengimas ir išvadų teikimas;
  • dalyvauja formuojant nekilnojamojo turto sandorių duomenų bazę;
  • rengia metodikų, instrukcijų, klasifikatorių ir dokumentų formų projektus masinio vertinimo, rinkos tyrimų ir duomenų analizės klausimais;
  • analizuoja nekilnojamojo turto vertinime naudojamus duomenis, juos apibendrina ir teikia pasiūlymus, rengia suvestinių duomenų ataskaitas.

Reikalavimai darbuotojui

  • aukštasis arba jam prilygintas gamtos arba technologijos mokslo sričių, arba ekonomikos mokslo krypties išsilavinimas;
  • turėti ne mažesnę nei 2 metų programavimo arba statistinės duomenų analizės darbo patirtį;
  • mokėti dirbti statistiniais paketais (NCSS, SPSS, R arba SAS);
  • išmanyti duomenų valdymo bazių veikimo principus ir duomenų bazių valdymo sistemas;
  • gebėti formuoti užklausas struktūrizuota užklausų kalba (pvz., SQL) duomenims gauti;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • žinoti Įmonės duomenų bazių struktūrą, informacijos klasifikavimo ir kodavimo metodus bei naudojimo technologijas;
  • puikiai žinoti duomenų analizės principus, metodus, mokėti juos taikyti praktikoje;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • puikiai mokėti dirbti „Microsoft Excel“ programa, mokėti dirbti duomenų bazių valdymo sistema (Oracle), statistiniais paketais (NCSS) ir kitomis specializuotomis kompiuterinėmis programomis bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • stiprūs analitiniai gebėjimai, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Įmonė siūlo

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1952 Eur su mokesčiais (1952 - 2928 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.
Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. tel. (85) .
Registrų Centras, VĮ

Registrų Centras, VĮ

Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.