Teiksi įžvalgas ir išvadas apie padalinių finansinę ir ekonominę būklę;
rengsi įmonės padalinių finansines ataskaitas vadovybei;
teiksi įmonės padalinių finansinę ir veiklos rodiklių analizę;
pagal įmonės poreikius rengsi analitines ataskaitas, teiksi pasiūlymus;
susidursi su padalinių kaštų kontrole, nuokrypių analize;
aktyviai dalyvausi metinio biudžeto sudaryme;
teiksi informaciją apie įmonės rezultatus grupės įmonėms;
dalyvausi padalinių tikslų ir rodiklių nustatyme, vertinsi rezultatus ir teiksi pasiūlymus.
Reikalavimai darbuotojui
turi aukštąjį išsilavinimą finansų arba ekonomikos srityje;
esi įgavęs (-i) bent 1-erių metų patirtį finansų analizės ir kontrolės srityje;
turi žinių finansų valdymo, planavimo, kaštų kontrolės ir investicijų srityse;
turi geras anglų kalbos žinias (žodžiu ir raštu);
gebi pristatyti ir argumentuotai pagrįsti savo nuomonę ir pasiūlymus;
turi labai gerus darbo MS Office įgūdžius;
esi kruopštus, atsakingas ir pasižymi analitiniu mąstymu.
Įmonė siūlo
Papildomą sveikatos draudimą;
darbą savo srities profesionalų komandoje;
laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas;
tarptautinės karjeros galimybes;
draugišką bei ambicingą komandą.