Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
UAB "FESTO"
More about company »

Graphic Designer (Part Time, Intern)

Kaunas - UAB "FESTO"

Your daily work day will look like

As a Graphic Designer you will be a part of Marketing Support team. Your role will be to support internal project teams with different graphic design requests (e.g. visualizations, roll-ups, brochures). Working with other colleagues you will help to develop graphic desgin concepts for internal needs, as well as other Festo companies. A successful candidate might get a permanent position after the internship.
Your daily work day will look like:
  • Support marketing team with graphic design requests
  • Design visualizations, roll-ups, brochures
  • Follow the brand guideline ensuring brand consistency
  • Help other colleagues in concept development

What do we expect

  • 3rd – 4th year student of Graphic Design, Marketing, Advertising or related area
  • Experience in Adobe Photoshop and Adobe InDesign
  • Very good spoken & written English skills (C1)
  • Quality and detail oriented
  • Creativity and desire to bring in own ideas
  • Willingness to work towards a common goal

What should you expect

Receive not only remuneration package, but also:
  • Flexible working hours
  • Valuable work experience in a growing international company
  • German business culture based on punctuality and planning
  • Extensive introductory training
  • Technologies allowing efficient and smooth work
  • Helpful and friendly colleagues
  • Support and mentoring from a leader, working under the - Coaching Culture principles
  • Comfortable work conditions and a package of employee benefits
  • If necessary, a possibility to work part time remotely
  • Coffee breaks in our terrace or playing table football
  • Participate in company initiatives to develop personal skills
  • Internal career opportunities
UAB "FESTO"

UAB "FESTO"

FESTO – tai tarptautinė nepriklausoma šeimos valdoma kompanija, įkurta 1925 m. Vokietijoje. Nuo to laiko kompaniją valdo jau 3-ia šeimos karta. Išlaikiusi stabilumą bei patikimumą, Festo pasaulyje pirmauja pramonės automatizavimo sprendimų srityje. Šiandien Festo vienija daugiau nei 20 000 darbuotojų visame pasaulyje.

Festo Lietuvoje jau skaičiuoja 27 veiklos metus. Nuo 1992m. Kaune veikiančioje įmonėje šiuo metu dirba daugiau nei 450 darbuotojų, o paskutinius ketverius metus veikla sparčiai plečiama.

Festo Lietuva veiklos spektras įvairus. Šalia Pardavimų skyriaus, kurio pagrindinis tikslas - atstovauti Festo produkciją Lietuvos rinkoje, taip pat yra ir verslo paslaugų centrai: SSC Sales, IT Services, SSC Finance and Accounting, Engineering Services, HR and Business Services, kuriuose teikiamos paslaugos Festo grupės įmonėms įvairiose pasaulio šalyse.

Pardavimo paslaugų skyriuje (SSC Sales) atliekamos užduotys susijusios su pardavimo proceso operacijomis. Dokumentų apdorojimo centre (DPC) centralizuotai suvedami Festo klientų užsakymų duomenys į SAP sistemą iš 25 Europos šalių. Atitinkamai pagal reikalingas užsienio kalbų žinias, centrą sudaro 4 komandos: Centrinė Germanų, Šiaurės Germanų, Rytų ir Romanų komandos. Kita skyriaus dalis apima pirkimų iš kitų tiekėjų, marketingo, užsakymų valdymo ir kitų pardavimų operacijų paslaugas.

IT Services yra dalis Festo Global IT centro. Skyriuje programuojama .NET bei Java technologijomis, administruojamos sistemos, konfiguruojami skirtingi SAP moduliai ir programuojamos bei palaikomos bendrosios aplikacijos, apdorojami statistiniai duomenys.

Engineering Services skyriuje teikiamos plataus spektro inžinerinės paslaugos: atsarginių detalių katalogo brėžinių, 2D ir 3D modelių rengimas, prekių asortimento valdymas platintojams, vertimų koordinavimas, verslo analitika, konsultavimas techniniais klausimais.

SSC Finance and Accounting - apdorojami pirminiai apskaitos dokumentai iš 16 Europos Festo šalių. Taip pat, skyriuje rengiamos ataskaitos, vykdoma kaštų kontrolė bei pildomos mokesčių formos.

HR & Business Assistance Services skyriuje yra teikiamos žmogiškųjų išteklių paslaugos Festo Vokietijai. Kita skyriaus dalis apima projektų bei verslo asistavimą aukšto lygio vadovams iš įvairių Europos Festo šalių.

Sparčiai besiplečianti įmonė Lietuvoje atlieka vis daugiau sudėtingų operacijų, kurioms atlikti reikalingi proaktyvūs ir atsakingi darbuotojai, norintys dirbti tarptautinėje aplinkoje. Dirbdami globaliose komandose, darbuotojai gali kurti ir siūlyti sprendimus, darančius įtaką visos Festo organizacijos ateičiai.

Mes puoselėjame tradicijas, esame socialiai atsakingi, mums rūpi mūsų klientai, žmonės, su kuriais dirbame, ir visų jų kompetencijos. Pabrėždami žmogaus svarbą kompanijoje, Festo aplinkoje mes norime atpažinti vienas kitą pagal vertybes mūsų kasdieniniuose darbuose, elgesyje, tiksluose bei santykiuose vienas su kitu.

Similar job ads: