Jei manai, kad tau patiktų dirbti su modernios elektroninės prekybos Amazon produktais, bendrauti su žmonėmis, generuoti ir dalintis idėjomis, užtikrinti sklandų klientų aptarnavimą – mes Tavęs laukiame!
Nesijaudink jeigu neturi darbinės ar reikiamos patirties! Tave apmokysime ir padėsime pilnavertiškai atsiskleisti veikloje :)
Darbo pobūdis:
Darbas kompiuteriu ofise (lenkų ir rusų k., o kartais prireiktų ir anglų k.);
Bendravimas su klientais, pilnas proceso organizavimas, administravimas;
Klientų paieška;
Savarankiškas ilgalaikių santykių kūrimas (klientai);
Darbo procesų analizė, siekiant identifikuoti naujas galimybes ir tobulinti procesą;
Duomenų registravimas ir analizė;
Darbas tik su užsienio rinkomis (lenkų, rusų);
Kitų užsienio kalbų žinojimas būtų didelis privalumas įtakojantis darbo užmokestį.
Mes tikimės, kad Tu:
Turi kompiuterinį raštingumą;
Esi aktyvi bei žingeidi asmenybė;
Turi gerus bendravimo įgūdžius;
Gebi valdyti didelio srauto informaciją;
Gebi tinkamai nustatyti prioritetus;
Gebi dirbti savarankiškai planuojant ir įgyvendinant darbus;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo/administracijos srityje - privalumas.
Mes Tau siūlome:
Darbą kolektyve, kur vertinami ne tik žodžiai, bet ir pasiekti rezultatai.
Pageidaujant – galimybę išmėginti save ir kitose įmonės veiklos srityse.
Įrodžius savo gebėjimus praktikoje ir pasiekus puikius rezultatus – atitinkamai augantį atlyginimą ar naujas karjeros galimybes įmonės viduje.