Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
Telia
More about company »

IT specialistas (-ė)

Kaunas - Telia

Mes esame

Aš esu Rimvydas Čepulis, vadovauju Telia Elektroninių kanalų padalinio Komunikavimo paslaugų komandai. Šiuo metu ieškau naujo komandos nario - telekomunikacijų srities profesionalo.

Tavo naujas iššūkis?

Telia Komunikavimo paslaugų komandoje prisidėsi prie kontaktų centro sistemų administravimo, konfigūravimo, diegimo, priežiūros ir problemų sprendimo. Taip pat suteiksime galimybę prisidėti prie sistemų vystymo, naujų funkcionalumų kūrimo, dalyvavimo projektinėje veikloje.

Prisijungus prie Telia komandos dirbsi tarptautinėje IT ir telekomunikacijų įmonėje, kuri savo veikloje vadovaujasi moderniausiais vadybos principais, vertina kiekvieno darbuotojo pasiekimus bei kompetenciją. Turėsi tiek profesinio, tiek asmeninio augimo galimybes visoje Telia Company įmonių grupėje ir matysi savo darbo rezultatus dirbant su naujausiomis technologijomis ir draugiška profesionalų komanda.

Koks (-ia) esi Tu?

Žinoma, pasižymi puikiu analitiniu mąstymu ir stipria orientacija į efektyvią bei kokybišką sprendimų paiešką bei problemų sprendimą. Atsakingumas, iniciatyvumas bei savarankiškas laiko valdymas yra Tau būdingos savybės.

Tavo asmenybė:
  • Esi orientuotas (-a) į tikslą ir rezultatą
  • Inovatyvus (-i) ir analitiškas (-a)
  • Gebantis (-i) dirbti dinamiškoje aplinkoje

Tavo patirtis ir privalumai:
  • Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas IT ar telekomunikacijų srityje
  • Ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis IT ar telekomunikacijų srityje
  • Windows Server ir Linux Server operacinių sistemų bazinės žinios
  • Geros anglų kalbos žinios
  • VoIP technologijos žinios
  • Kontaktų centro veikimo principų išmanymas (privalumas)
  • Informacinių sistemų administravimo darbo patirtis (privalumas, ypatingai AVAYA bei kitų gamintojų PBX, kontaktų centro ir IVR sistemų)
  • Incidentų, problemų ir pakeitimų valdymo žinios (ITIL) (privalumas)

Susidomėjai?

Norėtum prisijungti prie Komunikavimo paslaugų komandos? Laukiame Tavo CV! Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Jeigu kyla klausimų, užduok juos telefonu Rolanda).

Prisijunk prie Telia!
Telia

Telia

We’re Telia Company, the New Generation Telco. Our 21 000 talented colleagues serve millions of customers every day in one of the world’s most connected regions. With a strong connectivity base, we’re the hub in the digital ecosystem, empowering people, companies and societies to stay in touch with everything that matters 24/7/365 - on their terms. Headquartered in Stockholm, the heart of innovation and technology, we’re set to change the industry and bring the world even closer for our customers. Read more at www.teliacompany.com. Diversity enriches our business and our culture. It creates dynamics in our customer meetings, our ways of working and innovation in our teams. We believe diversity makes work more fun. You are most welcome to join us!

Similar job ads: