JAUNESNYSIS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Skelbimas galioja iki: 2017.11.01

Darbo vieta

Darbo pobūdis

  • Vidinių ir išorinių paklausimų telefonu administravimas;
  • Elektroninių laiškų administravimas.

Reikalavimai

  • Geri komunikavimo įgūdžiai;
  • Orientacija į kliento poreikius;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Kruopštumas, atidumas ir atsakingumas;
  • Noras mokytis ir tobulėti;
  • Gebėjimas greitai įsisavinti ir dirbti su nuolat kintančiu dideliu informacijos srautu;
  • Anglų, rusų kalbų mokėjimas—privalumas.

Mes jums siūlome

  • Darbą tarptautinėje kompanijoje;
  • Draugišką bei motyvuojančią atmosferą, jaunatvišką kolektyvą;
  • Galimybę tobulėti ir būti įvertintam;

Jei tai, ką perskaitėte, yra apie Jus ir Jums, kviečiame atsiųsti savo CV ir motyvacinį laišką su nuoroda „Jaunesnysis klientų aptarnavimo specialistas“.

Atlyginimas

Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti
Send CV

UAB "DPD Lietuva"

UAB “DPD Lietuva” (www.dpd.lt) – sėkmingai veikianti tarptautinė smulkių siuntų pervežimo įmonė, besiorientuojanti į aukščiausios kokybės paslaugų teikimą, vertinanti kompetentingus, motyvuotus, iniciatyvius, atsakingus ir nuolat siekiančius tobulėti darbuotojus.
Įmonėje vid. atlyginimas 1167€
44% didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)
All UAB "DPD Lietuva" job ads

Other company job ads: