
Klientų aptarnavimo ekspertas (-ė) darbui su klientų aptarnavimo projektais ir procesais
1500-2000
€/mėn.
Neatskaičius mokesčių
Net per month
Vilnius
- UAB „Bitė Lietuva“
SUPERDARBDAVYS 2019 I vieta IT / technologijų kategorijoje
Ką Jūs darysite?
Identifikuosite ir diegsite pagrindines strategines kryptis klientų aptarnavimo kokybės gerinimui kontaktų centre.
- Užtikrinsite, kad klientai turėtų geriausią patirtį bendraujant telefonu ir raštu;
- organizuosite įvairius mokymus kontaktų centro komandoms atsižvelgiant į poreikius;
- dalyvausite tarpfunkciniuose projektuose, darančiuose įtaką klientų aptarnavimo gerinimui;
- rūpinsitės kontaktų centro rodiklių palaikymu ir gerinimu;
- būsite atsakingas už darbuotojų darbo grafiko sudarymą.
Ko MES tikimės?
- Iniciatyvumo, kūrybiškumo ir gebėjimo aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
- gerų įgūdžių analizuojant duomenis, formuojant išvadas, teikiant įžvalgas;
- patirties valdant klientų aptarnavimo procesus;
- supratimo ką reiškia IVR, SLA, CSAT, MCR trumpiniai ir kaip veikia mūsų parduodama įranga;
- gerų anglų kalbos žinių.
Kas laukia BITĖJE?
- Rūpinimusi klientais ir darbuotojais pagrįsta įmonės kultūra;
- greitas profesinis ir asmeninis tobulėjimas;
- gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių;
- papildomi sveikatos, nelaimingų atsitikimų ir kelionių draudimai, III pensijų pakopos kaupimas;
- priemonės, reikalingos darbui – telefonas ir puikus pokalbių bei duomenų planas.
Atlyginimas
1500-2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
SUPERDARBDAVYS 2019
I vieta IT / technologijų kategorijoje

UAB „Bitė Lietuva“
Geriausias darbdavys Baltijos šalyse 2019 ir TOP darbdavys Lietuvoje tris metus iš eilės* – visa tai BITĖ, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai. Prisijunk prie mūsų komandos jau šiandien!
- Pagal Kincentric Geriausių Darbdavių programą ir portalo CV Online duomenis.
informacija apie UAB „Bitė Lietuva“
648
Darbuotojų skaičius
>100 mln. €
Pajamos 2019 m.