bendravimas su klientais ir partneriais iš visos Europos
užsakymų patvirtinimas ir krovinių koordinavimas
sandėlio produkcijos valdymas
tarpininkavimas tarp klientų ir logistikos partnerių
sąskaitų ir ataskaitų rengimas
susitikimų ir seminarų organizavimas ir kt.
Atlyginimas nuo 1600 EUR bruto (990 Eur į rankas, atskaičius mokesčius), priklauso nuo profesinės kvalifikacijos ir turimos darbo patirties
Darbo vieta - M. Sleževičiaus g., Vilnius.
Darbo laikas - I-V, 9:00-18:00 val.
Reikalavimai darbuotojui
ankstesnė analogiška koordinatoriaus darbo patirtis (pardavimai, klientų aptarnavimas, logistika, apskaita)
puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios, rusų kalba - privalumas
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai („Excel“, „Word“, PPT), SAP žinios - privalumas
puikūs bendravimo įgūdžiai: tikslumas, lankstumas, orientacija į klientą
išsilavinimas susijęs su maisto pramone - privalumas
Įmonė siūlo
konkurencingą atlyginimą;
įdomią profesinę karjerą stipraus prekės ženklo įmonėje
darbą profesionalioje komandoje
tarptautinę patirtį
darbui reikalingas priemones ir mokymus
Atlyginimas
Nuo 1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Personalo nuomos valdymas“
Personalo nuoma – tai ne tik laikinasis įdarbinimas, tai Jūsų įmonės darbo efektyvumo didinimas. Mes specializuojamės logistikos, administravimo, gamybos sektoriuose.
Daugiau informacijos apie mus rasite: