No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
EVRC, UAB

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) el. parduotuvėje

Vilnius - EVRC, UAB

Darbo pobūdis

  • Profesionalus, aukštos kokybės e-parduotuvės klientų aptarnavimas telefonu ir el. paštu;
  • Klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
  • Probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams;
  • Užsakymų valdymas ir koordinavimas;
  • Ataskaitų rengimas;
  • Prisidėjimas prie tobulinimų ir naujų projektų įgyvendinimo.

Reikalavimai darbuotojui

  • Ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Gebėjimas bendrauti, spręsti problemas;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • Kitos kalbos: anglų, rusų arba lenkų - privalumas;
  • Orientacija į rezultatą ir bendrus tikslus;
  • Asmeninės savybės: komunikabilumas, pozityvus mąstymas, atsakingumas, dėmesingumas, paslaugumas, mandagumas.

Įmonė siūlo

  • Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, pagarba, komandinis darbas ir aistra laimėti;
  • Atsakingą darbą ir neįkainojamą darbo patirtį lyderiaujančioje įmonėje Lietuvoje;
  • Stabilų finansinį atlygį ir papildomų naudų paketą;
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes.

Atlyginimo informacija:
Nuo 820 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Galutinis darbo užmokesčio dydis priklauso nuo kandidato įgūdžių, patirties ir kompetencijos lygio.
EVRC, UAB

EVRC, UAB

Esame moderni ir veikli įmonė, rinkos lyderė. Drąsiai diegiame naujoves, o didžiausiu atlygiu laikome klientų lojalumą ir pasitenkinimą.
Mūsų darbuotojus vienija bendras siekis – padėti žmonėms būti sveikais ir jaustis gerai, teikiant kokybiškas farmacines paslaugas. Jei ir Jums artimas šis siekis, kviečiame prisijungti prie mūsų gausios darbuotojų komandos.