Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
UAB „Transcom Worldwide Vilnius“
More about company »

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) rusų kalba

Vilnius - UAB „Transcom Worldwide Vilnius“

Darbo pobūdis

Prisijungus prie mūsų komandos taptumėte klientų aptarnavimo specialistu, kuris atstovautų Rusijos kompaniją, kurios viena iš pagrindinių veiklos sričių - medalių platinimas. Darbo metu tau tektų bendrauti su naujais bei esamais klientais, suteikti jiems visą reikiamą informaciją telefonu, spręsti iškilusias problemas ir aktyviai reaguoti į klientų poreikius.

Tikimės, kad Tu:

  • Sklandžiai kalbi ir rašai rusų kalba
  • Esi orientuotas į rezultatus
  • Turi puikius bendravimo įgūdžius
  • Greitai ir efektyviai dirbi kompiuteriu ir telefonu
  • Esi energingas (-a) ir pozityvus (-i)

Ką Tau siūlome:

  • Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai
  • Draugiškus ir energingus kolegas
  • Lankstų darbo grafiką
  • Terminuotą 3 mėnesių sutartį
  • Galimybę dirbti pilnu, 0.8, 0.75 ar 0.6 etatu
  • Darbą tik rusų kalba
  • Pertraukėles poilsio kambariuose su masažo krėslu, nemokama kava ir įvairiais žaidimais!
UAB „Transcom Worldwide Vilnius“

UAB „Transcom Worldwide Vilnius“

Transcom – vienas lyderiaujančių pasaulyje kontaktų centrų, teikiantis profesionalias klientų aptarnavimo, pardavimų, techninės pagalbos, skolų valdymo paslaugas. Transcom veikia 20-yje pasaulio šalių. Įmonė dirba su didžiausiomis įmonėmis/žinomiausiais prekiniais ženklais iš energetikos, finansų, logistikos, paslaugų, turizmo bei kitų sektorių. Transcom visame pasaulyje dirba daugiau nei 27 000 darbuotojų, kuriančių išskirtinę Klientų patirtį kasdien.
Daugiau apie kontaktų centrą bei atviras pozicijas:
informacija apie UAB „Transcom Worldwide Vilnius“
890
Darbuotojų skaičius
10-20 mln. €
Pajamos 2018 m.

Similar job ads: