No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
DARBO RINKOS LYDERIS 2023
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Šiauliuose

1040-1200 €/mon. Gross
Calculate »
Net per month
Šiauliai - Telia

Mes esame

Ar bendravimas su žmonėmis ir noras kartu spręsti kasdienius iššūkius yra tavo „arkliukas“? Ieškai dinamiško, nenuobodaus darbo, kuriame gali nuolat tobulėti? Jei taip, klientų aptarnavimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplynu į sėkmingą karjerą!

Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?

Šiauliuose, Panevėžyje ir Kaune įsikūrusiuose skambučių centruose darbuojasi daugiau nei 100 nuolat pozityviai nusiteikusių klientų aptarnavimo specialistų. Pasiruošk nustebti – per metus jie suvaldo virš milijono skambučių ir išsiunčia daugiau nei 9 mln. žinučių „Telia“ klientams! Klientų aptarnavimo telefonu komandai Šiauliuose vadovauja nuolat padėti pasirengę vadovai. Ar norėtum apie šią poziciją sužinoti daugiau?

  • Klientų aptarnavimo specialistų telefonu tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi;
  • Net 80 proc. vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada;
  • Kompetencijas auginti padeda „Telia“ mokymai, mentorystės ir šešėliavimo programos;
  • Darbuotojų laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.

Gal tai tu?

  • Nuolat sieki užsibrėžtų tikslų ir nori pirmauti bei būti geriausias (-a);
  • Mėgsti bendrauti, spręsti kylančius iššūkius ir ištiesti pagalbos ranką;
  • Tiki, kad išmaniosios technologijos praturtina gyvenimą;
  • Esi pozityvus (-i) ir net į painiausias situacijas žvelgi su optimizmu.

Tavo patirtis ir įgūdžiai:

  • Turi vidurinį išsilavinimą;
  • Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
  • Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;
  • Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas!

Kodėl verta jungtis prie „Telia“?

  • Bazinis atlygis 1040-1200 Eur (neatskaičius mokesčių) + mėnesiniai priedai už pardavimus ir kokybę, kurių vidurkis siekia 600 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis – neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų;
  • Sėkmingai tapus pažangiu naujoku išmokamas 520 Eur priedas;
  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos „Telia“ paslaugoms ir prekėms, išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Hibridinio darbo galimybė ir lanksčios darbo sąlygos;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose.

Darbo grafikas I – V 8-19 val.; VI 9-16 val. (slenkantis grafikas, per mėnesį galimas vienas arba du dirbami šeštadieniai arba šventinė diena). Pirmą mėnesį darbo grafikas: I-V 8-17 val.

Tad net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Įdarbink geriausias savo savybes ir prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!

Welcome to Telia - let’s make better happen!

Salary

1040-1200 €/mon. gross
DARBO RINKOS LYDERIS 2023
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje

Telia

Telia is the home for connected technology that allows generations to thrive, pioneering ways for businesses to become smarter and societies more sustainable. Together, we are making better happen.
See all ads of this company (14)
information about Telia
1944
Number of employees
>100 mln. €
Revenue 2022 y.

You also might be interested in: