Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
UAB Emplonet
More about company »

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) TELEFONU (SUDERINAMA SU STUDIJOMIS)

Kaunas - UAB Emplonet

Darbo pobūdis

  • Profesionalus klientų aptarnavimas bei informacijos teikimas telefonu;
  • Aktyvus reagavimas į kliento poreikius, pasiūlymų teikimas, atsakymas į kilusius klausimus, techninių trikdžių registravimas;
  • Iškilusių problemų klientams sprendimas, konfliktinių situacijų valdymas;
  • Informacijos administravimas duomenų bazėse.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas);
  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo arba pardavimų srityje - privalumas;
  • Taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
  • Gebėjimas valdyti stresines situacijas;
  • Puikūs bendravimo, pardavimų įgūdžiai;
  • Aktyvumas, motyvacija tobulėti, orientacija į rezultatą;
  • Galimybė pradėti darbą 05.21 d.

Įmonė Jums siūlo

  • Įdomų darbą modernioje kompanijoje bei intensyvų mokymų ciklą;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
  • Energingus ir draugiškus kolegas, gerą darbo atmosferą;
  • Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje.

Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
UAB Emplonet

UAB Emplonet

Emplonet - personalo valdymo, atrankų ir laikinojo įdarbinimo įmonė, veikianti Lietuvoje.

Similar job ads: