Pagrindinis Tavo uždavinys: padėti klientams aptarnavimo biuruose. Taip pat pagelbėti klientams rasti atsakymus į klausimus užduotus telefonu, elektroniniu paštu. Viskas sukasi apie Lux Express bilietų pardavimą, keitimą, grąžinimą ir kitas su kelionėmis susijusiomis operacijomis.
Reikalavimai darbuotojui
– Stipri orientacija į kliento poreikius, gebėjimas į problemą pažvelgti iš kliento pusės;
– Gebėjimas kokybiškai aptarnauti klientus pagal bendrovėje galiojantį klientų aptarnavimo standartą;
– Sutartų klientų aptarnavimo kiekybinių ir kokybinių tikslų vykdymas;
– Nuoširdus noras išspręsti klientui kilusius klausimus ir problemas;
– Klientų aptarnavimo patirtis (gyvai, telefonu, e-kanalais) – didelis privalumas;
– Geros anglų ir rusų kalbų žinios. Lenkų kalba – privalumas;
– Galimybė dirbti slenkančiu grafiku;
– Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Įmonė siūlo
– Ugdančius vadovus;
– Sveiką ir pozityvią darbo aplinką;
– Stabilų darbo užmokestį ir priedus už pasiektus sutartus tikslus;
– Galimybę daug keliauti;
Atlyginimas
520-630 €/mėn. į rankas
UAB „Lux Express Lithuania“
UAB Lux Express Lithuania priklauso „Lux Express Group“ - stambiausiam keleivių vežėjui Baltijos regione. Lux Express Group siūlo Simple, Lux Express bei Lux Express Special susisiekimo autobusais paslaugas, vizas ir draudimą.