Klientų aptarnavimo specialistė (-as)

Skelbimas galioja iki: 2017.10.27

Darbo vieta

Darbo pobūdis

  • operatyvi pagalba mobiliosios programėlės vartotojams;
  • naujų vartotojų registracija ir jų apmokymas;
  • skambučių į administraciją ir el. pašto aptarnavimas;
  • klientų atsiliepimų nagrinėjimas ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
  • teikiamų paslaugų kokybės kontrolė.

DISPEČERIŲ NEIEŠKOME :)

Reikalavimai

  • ne mažiau kaip vienerių metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina verslo/ personalo vadybos, ar lietuvių filologijos srityse);
  • puikūs bendravimo įgūdžiai raštu ir žodžiu;
  • taisyklinga lietuvių kalba;
  • savarankiškumas, atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas;
  • pasitikėjimas savimi ir gebėjimas valdyti stresines situacijas.

Privalumai:
  • anglų, rusų kalbos raštu ir žodžiu.

Mes jums siūlome

  • įdomų ir iššūkių kupiną darbą;
  • jauną ir draugišką kolektyvą;
  • asmeninį bei profesinį tobulėjimą;
  • galimybę siekti aukštų rezultatų ir augti kartu su įmone;
  • visas socialines garantijas.
Send CV

UAB "Oryo"

10 metų sėkmingai veikianti įmonė specializuojasi programinės įrangos kūrime. Ne vieną apdovanojimą Lietuvoje ir užsienyje gavusi eTAKSI paslauga - šiandien yra populiariausia taksi iškvietimo programėlė Lietuvoje. Šiuo metu plečiame savo veiklą ir ieškome naujų komandos narių. Jei ieškai tarptautinių iššūkių, įdomaus ir dinamiško darbo su rinkos lyderiais, junkis prie mūsų!
Įmonėje vid. atlyginimas 754€
SoDra rugpjūčio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)
All UAB "Oryo" job ads