Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
CVB client
More about company »

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

Ką Jūs darysite?

  • Skirsite didelį dėmesį efektyviam komandos darbo organizavimui, motyvavimui bei nustatytų tikslų siekimui
  • Seksite ir analizuosite komandos pardavimų rezultatus ir ieškosite būdų kaip juos pagerinti
  • Sieksite geriausių klientų aptarnavimo kokybės rezultatų bei klientų įvertinimų

Ko mes tikimės?

  • Vienerių ir daugiau metų profesionalios darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse
  • Žmonių valdymo ir vadovavimo įgūdžių
  • Mokėjimo užburti ir motyvuoti komandą
  • Būti orientuotam į pardavimus ir kokybinius tikslus
  • IT ir telekomunikacijų srities žinių

Kas laukia įmonėje?

  • Visada laiku mokamas fiksuotas atlyginimas ir atlyginimo priedai už pasiektus rezultatus
  • Papildomas sveikatos draudimas, kuriuo galėsite naudotis privačiose gydymo įstaigose, sportuodami, keliaudami
  • Pusryčiai kiekvieną rytą
  • Suteiksime asmeninį telefoną su neribotais skambučiais, sms ir internetu
  • Papildomi asmeninio tobulėjimo mokymai
  • Karjeros perspektyvos
  • Gerai nusiteikusius ir paslaugius kolegas su kuriais linksma ne tik darbe, bet ir po jo!
CVB client

 

Kompanijos stiprybė – mūsų žmonės. Sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje. Nuolat augame ir plečiame savo pozicijas, todėl mums reikia pastiprinimo.

Similar job ads: