No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
STFF Stafferty, UAB

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Iki 800 €/mėn. Į rankas
Darbas namuose - STFF Stafferty, UAB

Klientų aptarnavimo vadybininko (-ės) atsakomybės

  • Darbas su duomenų baze;
  • Pirminio kontakto užmezgimas, kliento poreikių išsiaiškinimas (telefonu);
  • Įmonės paslaugų pirminis pardavimas.

Reikalavimai

  • Bendravimo su klientais patirtis;
  • Pardavimų telefonu patirtis – privalumas;
  • Taisyklinga lietuvių kalba;
  • Gebėjimas klausytis, noras padėti klientui;
  • Savarankiškumas, atsakingumas.

Įmonė siūlo

  • Visas darbui reikalingas priemones, mokymus;
  • Neterminuotą sutartį;
  • Atlyginimą: 800 EUR/mėn. (neto) + priedus, priklausančius nuo rezultatų.


Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje ).

Atlyginimas

Iki 800 €/mėn. į rankas
+ priedai prie atlyginimo.
STFF Stafferty, UAB

STFF Stafferty, UAB

Stafferty – tarptautinė personalo atrankų įmonė. Nuo 2003 metų Lietuvoje dirbanti ir daug patirties sukaupusi personalo atrankų konsultantų komanda 2022 metų spalio mėnesį prisijungė prie prekinio ženklo Stafferty.
Stafferty siūlo įvairius sprendimus, susijusius su laikinuoju įdarbinimu, darbuotojų atrankomis ir klientų konsultavimu.
Konsoliduota apyvarta Baltijos šalyse 2021 metais siekė daugiau nei 5,7 mln. eurų. Stafferty paslaugomis kiekvienais metais naudojasi daugiau nei 150 įmonių, kasmet virš 500 kandidatų suranda nuolatinį ar laikiną darbą Stafferty profesionalų pagalba.
Pagrindinis įmonės biuras įsikūręs Vilniuje, Stafferty taip pat turi padalinius Rygoje, Taline, Kyjive bei Lvive.