Job ad is not active
You cant candidate to it anymore

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Klaipėdoje

Darbo vieta

Apie veiklos pobūdį:

  • Operatyvus ir mandagus klientų aptarnavimas įvairiomis nuotolinio komunikavimo priemonėmis (web chat, facebook, skype);
  • Klientų poreikių išsiaiškinimas ir efektyvus kilusių klausimų sprendimas;
  • Papildomų paslaugų klientams siūlymas ir pardavimas.

Pageidaujama kompetencija:

  • Aukštasis universitetinį išsilavinimas (gali būti paskutinio kurso studentas -ė);
  • Klientų aptarnavimo darbo patirtis būtų privalumas;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
  • Anglų ir Rusų kalbos žinios būtų privalumas;
  • Komunikabilumas, kruopštumas ir atsakingas požiūris;
  • Atsakingas požiūris į darbo kokybę.
  • Greita orientacija situacijose, orientuota į rezultatą.
  • Darbo MS Office pagrindinėmis programomis vartotojo įgūdžiai.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Savo veikloje vadovaujamės LEAN principais ir įrankiais, ieškodami galimybių gerinti veiklos procesus bei kasdien būti geresniais savo klientams;
  • Kolegų profesionalumas, orientacija į rezultatą;
  • Karjeros galimybės „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje.

Atlyginimas

Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Lietuvos Energijos įmonių grupė

KAS YRA „VERSLO APTARNAVIMO CENTRAS“?
Mūsų veikla orientuota į „Lietuvos energijos" grupės įmonių aptarnavimą, teikiant viešųjų pirkimų, buhalterinės apskaitos, darbo santykių administravimo, teisines ir klientų aptarnavimo paslaugas.
Turime misiją – tapti pažangiausiu kompetencijų centru Lietuvoje, profesionaliai išpildančiu klientų lūkesčius ir kartu kuriančiu ateitį.

www.vac.le.lt

Similar job ads: