Konsultuoti Pirkeu klientus (su naujais ir esamais klientais.);
Teikti Informaciją telefonu, elektroniniu paštu, pokalbiais internetu, Facebook paskyroje;
Problemų sprendimas;
Komunikacija su kitais įmonės darbuotojais;
Malonus ir kokybiškas klientų aptarnavimas telefonu;
Reagavimas į klientų poreikius ir pagalba įvairiose situacijose;
Aktyviai prisidėti prie komandos tikslų vykdymo;
Reikalavimai darbuotojui
Klientų aptarnavimo telefonu patirties (1metai);
Puikių bendravimo įgūdžių;
Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
Taisyklingos lietuvių kalbos;
Gebėjimo bendrauti anglų, rusų kalbomis (PRIVALUMAS);
Tikimės, kad tu esi kūrybingas, motyvuotas ir norintis tobulėti, azartiškas, pasirengęs padėti ir norintis būti pirmu.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir įdomų darbą bendraujant su klientais;
Galimybę augti, keičiant kvalifikacijos kategoriją, bei siekti karjeros įmonės viduje;
Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą, dalyvaujant skyriaus bei įmonės veikloje;
Papildomas atostogų dienas, suteikiamas pagal papildomų naudų sistemą;
Įdomius, nuotaikingus bei pilnus naujų patirčių įmonės renginius.
Atlyginimas
600-800 €/mėn. į rankas
UAB „Pigu perku group“
UAB “Pigu perku” mažmeninės prekybos ir transporto paslaugas teikianti įmonė, kuri valdo vieną populiariausių siuntų persiuntimo platformą Lietuvoje , Latvijoje ir Estijoje .