Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Paysera
More about company »

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Vilnius - Paysera

Darbo pobūdis

  • klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.

Reikalavimai

  • ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
  • labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • puikiai mokate rusų ir anglų kalbas, ir papildomai vieną iš šių: lenkų, ispanų arba prancūzų.

Privalumai:
  • patirtis finansų srityje;
  • kitų kalbų žinojimas.

Mes jums siūlome

  • slenkantį darbo grafiką;
  • reguliarius mokymus;
  • realizuoti save tarptautinėje įmonėje;
  • prisijungti prie nuolat didėjančios komandos;
  • gyvybės ir sveikatos draudimą;
  • sveikus užkandžius ir šviežius vaisius darbo metu;
  • šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu.

Apie Paysera paslaugas:

Paysera

Paysera – sparčiai auganti Fintech įmonė Lietuvoje. Paysera teikia mokėjimų paslaugas bei sprendimus visoje Europoje ir už jos ribų. Pagrindiniame biure Lietuvoje jau dirba virš 100 darbuotų ir nuolatos auga, plečia savo veiklą ir kitose šalyse franšizės būdu. Tapdami Paysera darbuotojais, jūs tapsite ir naujos mokėjimų rinkos kūrėjais, kiekvieną dieną siekiančiais sudėtingus ir ilgus procesus paversti paprastais, o brangiai kainuojančias paslaugas pigesnėmis.

Paysera yra pirmoji elektroninių pinigų įstaiga Lietuvoje, teikianti itin platų mokėjimo paslaugų spektrą: nuo alternatyvos banko sąskaitai iki įmokų surinkimo elektroninėms parduotuvėms. Paysera tai pat vysto nemokamą bilietų platinimo sistemą Paysera Tickets, kuri leidžia organizatoriams savarankiškai kurti ir valdyti renginį internetu.

Paysera požiūriu – geriausiam rezultatui pasiekti, reikia darbščių ir entuziastingų žmonių, geriausios darbinės atmosferos. Tad nenuostabu, kad Paysera siekis yra atrasti juos ir sukurti tokią darbinę atmosferą, kuri leis pasiekti geriausių rezultatų.

Įmonėje palaikoma šeimyniška ir pozityvi nuotaika, nuolatos organizuojami bendri įmonės renginiai, komandos stiprinimo seminarai.

Paysera rūpinasi, kad įmonėje butų jaučiamos bendros vertybės ir suprantami tikslai. Įmonė ir pats kolektyvas palaiko ir skatina sveiką gyvenseną. Kiekvieną dieną biure galima rasti šviežių vaisių, skatinama atsisakyti žalingų įpročių, remiamas darbuotojų dalyvavimas sportinėje veikloje.

Tobulėjimas yra vienas iš svarbiausių Paysera prioritetų darbuotojams. Įmonė suteikia galimybę nuolatos tobulėti ir dalyvauti įvairiuose, kiekvienam darbuotojui specializuotuose, seminaruose bei konferencijose. Įmonėje nuolatos vystoma vidinė mokymų sistema, kuri padeda palaikyti visus darbuotojus aukštam profesionalumo lygyje.

Kodėl verta rinktis mus, rasite čia:
www.paysera.lt/apie/darbas.html

Other company job ads:

All ads of this company (14) »