Tavo pagrindinis tikslas bus konsultuoti mūsų klientus,
kurie kreipiasi į Gjensidige, dėl draudimo produktų,
draudimo sutarčių sudarymo, sutarčių administravimo,
įvairiausių nestandartines situacijų;
Informacija teiksi telefonu, elektroniniu paštu,
pokalbiais internetu, Facebook paskyroje;
Aktyviai prisidėsi prie komandos tikslų vykdymo;
Bendrausi, su mūsų naujais ir esamais klientais.
Reikalavimai darbuotojui
Patinka bendrauti? Turi ką pasakyti? Esi pasiruošęs padėti mūsų klientams? Nori išmokti parduoti save, savo mintis ir idėjas? Esi imlus naujovėms ir greitai mokaisi?
Ieškome komandos papildymo:
kūrybingų ir norinčių tokiais būti, motyvuotų ir norinčių tobulėti, azartiškų, pasirengusių padėti ir norinčių būti pirmais. O viso kito išmoksime kartu!
Įmonė siūlo
Dinamišką ir įdomų darbą bendraujant, su klientais.
Nuolatinius mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą
bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo
ambicijas;
Papildomą skatinimą, už pasiektus tikslus;
Galimybę augti, keičiant kvalifikacijos kategoriją, bei siekti
karjeros įmonės viduje;
Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą, dalyvaujant
skyriaus bei įmonės veikloje;
Papildomas atostogų dienas už lojalumą įmonei;
Papildomą sveikatos draudimą po 3 mėnesių
Įdomius, nuotaikingus bei pilnus naujų patirčių įmonės
renginius.
Galimybė pasikelti atlyginimą dvigubai per 6 darbo mėnesius.
Atlyginimas
500-900 €/mėn. į rankas
ADB „Gjensidige“
„Gjensidige“ yra viena didžiausių draudimo grupių Šiaurės šalyse, listinguojama Oslo vertybinių popierių biržoje. Grupės įmonėse Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje, Baltijos šalyse dirba 3 900 žmonių. Grupės veiklos pajamos 2018 m. siekė 28 mlrd. Norvegijos kronų (2,7 mlrd. Eur), o bendra turto vertė – 157 milijardų Norvegijos kronų (16,32 mlrd. Eur).