Įeinančių/ Išeinančių skambučių aptarnavimas (Informacinės linijos, klientų aptarnavimas, konsultacijos ir kt.)
Administraciniai darbai (atsakymas į el. užklausas, korespondencijos surinkimas, išrūšiavimas, išsiuntimas ir kt.)
Nuolatinis bendravimas su klientais;
Klientų poreikių išsiaiškinimas ir efektyvus kilusių klausimų sprendimas;
Probleminių situacijų valdymas.
Reikalavimai darbuotojui
Raiški, taisyklinga lietuvių ir rusų kalba;
Anglų kalbos mokėjimas;
Praktinė patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Gebėjimas priimti sprendimus, valdyti stresines situacijas;
Mandagumas, paslaugumas, korektiškumas.
Įmonė siūlo
Visas soc. garantijas ir laiku mokamą ir stabilų atlyginimą;
Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje;
Kavos aparatas, arbata, vaisiai - pagal nutylėjimą;
Poilsio zona ofise: biliardas biuro patalpoje, TV ir kt.
UAB „Eurospektras“
Mūsų komanda realizuoja funkcionaliai sudėtingas internetines platformas ir mobilias programėles bet kurioje verslo sferoje ir aktualiame technologijų steke (angl. stack).