stiprinsi ir palaikysi į sėkmingą klientų patirtį orientuotą kultūrą komandoje ir įmonėje (būtent Tu būsi geros klientų patirties ambasadorius ir klientų balsas įmonėje);
bendradarbiaudamas su kitais padaliniais ieškosi būdų, kaip gerinti klientų patirtį (pati pagrindinė ir įdomiausia „tai ką darom?“ ir „what if“ dalis);
užtikrinsi, kad sklandžiai vystytųsi jau esami klientų patirties gerinimo projektai;
koordinuosi klientų patirties įgūdžių mokymo procesą.
Ko tikimės:
turi bent 2 metų patirtį klientų patirties valdyme;
Tau gerai pažįstamos sąvokos NPS, VOC ir pan.;
esi drąsus (-i) bandyti, atsakingas (-a), iniciatyvus (-i) ir orientuotas (-a) į rezultatą;
lengvai komunikuoji anglų kalba;
turi patirties daugiakanalės klientų patirties valdyme (privalumas);
turi aukštąjį išsilavinimą.
Ko galite tikėtis iš mūsų:
pažangios tarptautinės kompanijos verslo aplinkos ir įdomių iššūkių;
laisvės iniciatyvai, kitokiam mąstymui bei drąsai kurti bei realizuoti savo idėjas;
mokymų ir kvalifikacijos kėlimo;
sveikatos draudimo;
galimybę įsigyti visas prekes „Senukų“ prekybos centruose su nuolaida.