Asistavimas produktų grupių vadybininkams;
Prekių kortelių paruošimas, administravimas ir įvedimas į programą;
Įmonių padalinių ir tiekėjų informavimas apie pokyčius;
Akcijų priskyrimas bei naujo produkto pristatymo ruoša;
Kainų ir planogramų korekcijos programoje;
Sąskaitų, sutarčių ir analizių paruošimas.
Reikalavimai darbuotojui::
Aukštasis išsilavinimas (privalumas - vadybos, ekonomikos srityje);
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypač Excel);
Labai geri anglų kalbos įgūdžiai, rusų - PRIVALUMAS;
Komunikabilumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, greita orientacija, analitinis mąstymas;
Noras mokytis ir tobulėti.
Jums siūlome:
Įdomų darbą lyderiaujančioje, stabilioje kompanijoje;
Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
Motyvuojantį atlyginimą;
Visas socialines garantijas.
Jūsų asmens duomenys, pateikti gyvenimo aprašyme ir kituose pagal šį darbo skelbimą pateiktuose dokumentuose, bus renkami, tvarkomi ir saugomi vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu bei UAB „Sanitex“ privatumo politika.
UAB „Sanitex“ - plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos bei distribucijos lyderė Lietuvoje, bendradarbiaujanti su daugiau nei 600 Lietuvos bei užsienio gamintojų ir šiuo metu plečianti savo veiklą trijose Baltijos šalyse.