Susirašinėjimas su užsienio partneriais.
Tiekimo procesų koordinavimas.
Operatyvus iškilusių klausimų sprendimas.
Apmokėjimų priežiūra.
Dokumentų ir ataskaitų rengimas.
Reikalavimai darbuotojui
Geros anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu - pagrindinis reikalavimas.
Geras MS Office (Word, Excel, Outlook) išmanymas.
Savarankiško ir komandinio darbo įgūdžiai.
Puikūs bendravimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Tapti sėkmingos profesionalų komandos dalimi.
Motyvuojantį atlyginimą ir priedus už komandinius pasiekimus.
Puikias darbo sąlygas.
Atlyginimas
900-1200 €/mėn. į rankas
Plius komandinių rezultatų priedai
UAB „Eurokam“
UAB EUROKAM (European Key Account Management) – viena didžiausių Baltijos šalyse Europos maisto produktų gamintojų atstovavimo agentūra. Jau 12 metų dirbame su vienais didžiausių konditerijos ir užkandžių gamintojais bei atstovaujame jų prekinius ženklus.