Marketingo biudžeto sudarymas ir efektyvus naudojimas;
Marketingo veiksmų planavimas;
Pardavimus skatinančių bei lojalumo programų inicijavimas;
Priskirto produktų/paslaugų krepšelio valdymas: su pardavimais susijusių duomenų administravimas, kainodaros formavimas, atsakomybė už rezultatus;
Naujų produktų/paslaugų įvedimo argumentuotas inicijavimas;
Reklamos projektų inicijavimas, ruošimas, įgyvendinimas;
Konkurentų veiklos stebėjimas, analizavimas, išvadų ir rekomendacijų teikimas;
Darbas su išorės partneriais (dizaineriai, soc. tinklų administratoriai, digital reklamos specialistai, nuomonės formuotojai, spaustuvės ir kt.). Partnerių veiksmų koordinavimas ir kontrolė;
Vertę kuriančių veiklos rodiklių (KPI) nustatymas, diegimas ir stebėsena.
Reikalavimai darbuotojui
Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
Turėti ne trumpesnę, nei 3 metų darbo patirtį marketingo srityje;
Turėti puikius marketingo projektų valdymo įgūdžius;
Turėti produktų, prekinių ženklų vystymo, bei komunikacijos patirties;
Suprasti mažmeninės prekybos veiklos modelį;
Mokėti lietuvių bei anglų kalbas;
Turėti gerus analitinius ir komunikavimo įgūdžius;
Mokėti dirbti MS Office programomis;
Įmonė siūlo
Saviraiškos galimybes ir laisvę veikti;
Nuo kompetencijų ir kuriamos vertės priklausantį darbo užmokestį;
Profesinio tobulėjimo galimybes.
Atlyginimas
Nuo 1450 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Priklauso nuo veiklos efektyvumo ir kuriamos vertės.
UAB „KOPRA“
Iškome specialisto naujam ir ambicingam projektui MINI KISS ( )