Reklaminių kampanijų ir rinkodaros projektų planavimas ir įgyvendinimas;
Reklaminės medžiagos rengimas, derinimas ir pateikimas;
Rinkos poreikių, tendencijų, pokyčių sekimas, naujų idėjų generavimas;
Bendradarbiavimas su reklamos paslaugų teikėjais;
Įmonės interneto puslapio bei socialinių tinklų priežiūra;
Naujų ir esamų produktų pakuočių bei tekstų derinimas;
Vidinių duomenų administravimas;
Pristatymų ruošimas;
Pagalba marketingo vadovei.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas (pageidautina marketingo ar komunikacijos srityje);
Analogiško darbo patirtis bent 2 metai (privalumas);
Patirtis socialinių tinklų administravime (komunikacija, reklama, turinys);
Darbo su MS Office programomis įgūdžiai;
Darbas su Google Analytics (privalumas);
Kūrybiškumas, iniciatyvumas, puikūs bendravimo įgūdžiai, mokėjimas dirbti komandoje;
Puikus lietuvių kalbos raštu žinojimas;
Puikios anglų kalbos žinios, rusų būtų privalumas;
Sugebėjimas pilnai valdyti projektus;
Geri analitiniai sugebėjimai, organizuotumas, orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą tarptautinėje įmonėje prekiaujančioje, ledais ir šaldytais produktais;
Adaptavimo procesą, padedantį naujokui greičiau susipažinti ir įsitraukti į įmonės veiklą;
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Visas socialines garantijas, laiku mokamą atlyginimą, priedus priklausančius nuo rezultatų;
Darbuotojo nuolaidas įmonės parduotuvėje;
Terminuotą darbo sutartį 2 metams.
Atlyginimas
800-1000 €/mėn. į rankas
AB „Premia KPC“
AB "Premia KPC" - viena Lietuvos ledų rinkos lyderių, taip pat prekiaujanti šaldytais ir pieno produktais. Įmonė dirba su didžiausiais šalies prekybos tinklais, nesisteminiais klientaIs bei kavinių-restoranų (HoReCa) sektoriumi.