Klientų aptarnavimo/administracinio darbo patirtis.
Darbo patirtis skambučių centre – privalumas.
Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas.
Anglų, rusų kalba.
Kompiuterinis raštingumas.
Puikūs bendravimo ir planavimo įgūdžiai, greita orientacija.
Paslaugumas, mandagumas ir atidumas.
Meilė ir dėmesys žmogui, gebėjimas išsiaiškinti poreikius.
Darbo patirtis klinikoje, odontologijos srityje – privalumas.
Darbo pobūdis
Malonus bendravimas su klinikos pacientais telefonu, sklandus klientų aptarnavimo užtikrinimas.
Informacijos apie teikiamas klinikos paslaugas pristatymas.
Klinikos pacientų registravimas įmonės sistemoje.
Pardavimo procesų tobulinimas ir valdymas.
Įmonės dokumentų registravimas, korespondencijos tvarkymas.
Perskambinti visiems praleistiems skambučiams, nepatvirtintiems pacientams.
Darbo grafikas- etatas
apie 0.6 etato - 3 darbo dienos per savaitę
Įmonė siūlo
Modernią ir patogią darbo vietą atskirame ofise, ne klinikos patalpose.
Draugišką bei profesionalų kolektyvą.
Augimo bei tobulėjimo galimybes.
Visas reikalingas darbo priemones.
Visas socialines garantijas, stabilumą.
Atlyginimas
500 €/mėn. į rankas
Klinika „Neodenta“
Klinika Neodenta orientuota tik į aukščiausio lygio aptarnavimą ir geriausios kokybės užtikrinimą. Įmonėje dirba geriausi savo srities specialistai, puikiai išmanantys darbą, nuolat atnaujinantys žinias bei keliantys kvalifikaciją.