Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
UAB "CHARLOT LT"
More about company »

Pardavėja (-as) - konsultantė (-as) kanceliarinių prekių parduotuvėje "Charlot"

400–500 Eur
Vilnius - UAB "CHARLOT LT"

Darbo pobūdis

Sezoniniam darbui vasarai (iki rugsėjo 3 d.) su galimybe dirbti nuolatos ieškome Pardavėjos - konsultantės (-o) dirbti parduotuvėje Charlot ir jos organizuojamoje kuprinių mugėje prekybos centre Akropolis.

charlot.lt/charlot-parduotuviu-sarasas/

Reikalingi darbuotojai galintys dirbti darbo dienomis vakarais ir savaitgaliais.

Pagrindinės atsakomybės sritys:
Bendravimas su klientais, jų aptarnavimas;
Prekybos salės ir prekių priežiūra;
Pardavimo operacijų vykdymas.

Reikalavimai

Būtinos charakteristikos:
+Itin geri bendravimo sugebėjimai;
+Didelė drąsa ir ryžtingumas;
+Lankstumas;
+Noras mokytis ir tobulėti.

Privalumai:
+Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios;
+Kitų užsienio kalbų mokėjimas.

Mes jums siūlome

+Komandinį darbą inovatyvioje įmonėje tarp jaunų ir perspektyvių žmonių;
+Kokybiškas darbo sąlygas;
+Lankstų darbo grafiko sudarymą, kas leidžia derinti darbą su studijomis;
+Galimybę dirbti mažiau nei pilną etatą;
+Premijas, priklausančias nuo pasiektų rezultatų;
+Sąžiningą ir motyvuojančią atlyginimo sistemą;
+Karjeros galimybes.

CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.

Atlyginimas

400–500 Eur atskaičiavus mokesčius
Priklauso nuo rezultatų

UAB "CHARLOT LT"

Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 50 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.
Informacija apie UAB "CHARLOT LT"
750 €
Vid. atlyginimas bruto
199
Darbuotojų skaičius
5-10 mln. €
Pajamos 2016 m.
Vadovas: Kuno Pindmaa