Organizuoti ir valdyti visą pardavimo procesą nuo kliento suradimo iki sutarties pasirašymo;
Užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
Koordinuoti klientų užsakymus;
Rengti komercinius pasiūlymus;
Spręsti problemines situacijas bei nagrinėti pretenzijas.
Reikalavimai darbuotojui
Bent vienerių metų darbo patirtis pardavimų arba klientų aptarnavimo srityse;
Anglų kalbos mokėjimas (žodžiu ir raštu) - didelis privalumas;
Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas);
Gebėjimas spręsti problemas, atsparumas stresui;
Greita orientacija ir imlumas, atsakingas požiūris į darbą;
Puikūs bendravimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Tavęs laukia įdomus, dinamiškas darbas, draugiškas kolektyvas ir darbo rezultatus atitinkanti atlygio sistema.