Esamų klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu, sutarčių pratęsimas ir proaktyvių pasiūlymų teikimas. Nuotolinis klientų aptarnavimas.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas arba paskutinių kursų studentas;
Stipri orientacija į klientą ir rezultatą;
Savarankiškumas, atkaklumas, azartiškumas, bei tikslas tapti geriausiu pardavėju;
Gebėjimas ir noras bendrauti, ieškojimas geriausio sprendimo klientui;
Aktyvių pardavimų telefonu patirtis (privalumas);
Užsienio kalbos mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
Mes jums siūlome:
1. Vadovą, kuris dievina pardavimus ir galės tave išmokyti pardavimų meno.
2. Kolegas, kurie pasiruošę 24/7 - tau padėti.
3. Nuolatinius mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;
4. Galimybę augti, keičiant kvalifikacijos kategoriją (specialistas/vadovas) bei siekti karjeros įmonės viduje.
5. Pilną darbo dieną pirmadieniais – penktadieniais.
6. 7 darbo dienų papildomas atostogas.
7. Nuolaidą sau ir savo šeimos nariams draudimo produktams įsigyti.
8. Fiksuotą atlygį ir papildomus priedus už pasiekimus.
Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio. Gjensidige darbuotojų atlygis susideda iš finansinio atlyginimo ir gerovės sistemos, kurią sudaro papildomos žiemos atostogos, sveikatos ir gyvybės draudimas bei kitos naudos
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.
Atlyginimas
970-1212 €/mėn. neatskaičius mokesčių
ADB „Gjensidige“
„Gjensidige“ yra viena didžiausių draudimo grupių Šiaurės šalyse, listinguojama Oslo vertybinių popierių biržoje. Grupės įmonėse Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje, Baltijos šalyse dirba 3 900 žmonių. Grupės veiklos pajamos 2018 m. siekė 28 mlrd. Norvegijos kronų (2,7 mlrd. Eur), o bendra turto vertė – 157 milijardų Norvegijos kronų (16,32 mlrd. Eur).