Būsite atsakingas už naujų klientų (B2B) paiešką Lietuvoje ir kitose užsienio šalyse;
Pristatinėsite bei pardavinėsite įmonės teikiamas logistikos paslaugas- telefonu, el.paštu, susitikimų metu;
Analizuosite klientų poreikius bei taikysite sprendimus;
Vesite derybas;
Atlikinėsite kitas, su pardavimo procesu, susijusias užduotis.
Reikalavimai darbuotojui
Mes tikimės iš Jūsų:
Rusų ir anglų kalbų žinių žodžiu bei raštu;
Puikių bendravimo- komunikavimo, kontaktų užmezgimo, laiko planavimo įgūdžių;
Aktyvumo;
Atsakingo požiūrio į darbą;
Vairuotojo pažymėjimo (B kategorija).
Privalumas
Darbo patirtis transporto-logistikos srityje, aktyviuose pardavimuose.
Įmonė siūlo
Jūsų laukia:
Įdomus, perspektyvus darbas tarptautinėje kompanijoje, jauname bei draugiškame kolektyve;
Savirealizacijos, bei karjeros galimybės, konkurencingas atlyginimas;
Komandiruotės po Lietuvą ir į užsienio šalis;
Nuolatiniai mokymai logistikos ir pardavimų srityse.
Atlyginimas
1000-1450 €/mėn. neatskaičius mokesčių
+ mėnesiniai priedai už pardavimų rezultatus.
UAB „KRAFTTRANS Vernalis“
"KRAFTTRANS Vernalis" priklauso KRAFTTRANS įmonių grupei, daugiau nei 25 metus veikiančiai tarptautinių krovinių gabenimo ir logistikos srityje. Šiai dienai įmonių grupėje dirba virš 300 darbuotojų 6 pasaulio šalyse.