Pardavimų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
Pardavimų vystymas užsienio rinkose: naujų pardavimo kanalų paieška, bendradarbiavimo plėtojimas ir palaikymas;
Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
Pardavimų proceso organizavimas ir kontrolė;
Konkurentų ir pardavimo rezultatų analizė;
Klientų atsiskaitymų priežiūra;
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas (vadybos/rinkodaros srityse);
Sėkminga ne mažiau 1 metų patirtis B2B pardavimų;
Patirtis naujas paslaugos įvedimui į rinką (Privalumas);
Puikios lietuvių, anglų, kalbų žinios;
Rusų, Vokiečių kalbų mokėjimas (Privalumas)
Orientacija į klientą, puikūs bendravimo, organizaciniai, derybiniai įgūdžiai;
Gebėjimas greitai priimti sprendimus, stipri orientacija į rezultatus, gebėjimas organizuoti, planuoti savo užduotis, savarankiškumas ir atsakingumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Vairuotojo pažymėjimas;
Galimybė vykti į komandiruotes.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir atsakingą darbą augančioje kompanijoje;
Konkurencingą darbo užmokestį;
Visas socialines garantijas ir priemones, reikalingas darbui;
Tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Atlyginimas
800-1200 €/mėn. į rankas
UAB „Pigu perku group“
UAB “Pigu perku” mažmeninės prekybos ir transporto paslaugas teikianti įmonė, kuri valdo vieną populiariausių siuntų persiuntimo platformą Lietuvoje , Latvijoje ir Estijoje .