Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
ERGO
More about company »

PERSONALO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ASISTENTAS (-Ė)

Vilnius - ERGO

Darbo pobūdis:

Esi motyvuotas (-a) dirbti, įgyti patirties ir siekti karjeros Personalo srityje? Domina darbas veržlių darbuotojų draugijoje? Tuomet laukiame Tavo kandidatūros!
  • Pagalba personalo dokumentų administravimo srityje;
  • Ataskaitų rengimas, dokumentų archyvavimas;
  • Pagalba departamento kolegoms, atsakingiems už mokymų organizavimą bei darbuotojų atrankas;
  • Darbas pilna darbo diena.

Reikalavimai:

  • Turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Esi kruopšti (-us), sąžininga (-as), atsakinga (-as) ir ieškai galimybės įgyti darbo patirties personalo srityje;
  • Anglų kalbos žinios – privalumas.

Įmonė siūlo:

  • Karjeros galimybes tarptautinėje kompanijoje;
  • Patrauklų papildomų naudų (papildomos kasmetinės atostogos, sveikatos draudimas) paketą;
  • Įgytas teorines žinias (dokumentų administravimo, konsultavimo, žmogiškųjų išteklių valdymo) pritaikyti praktikoje.
ERGO

ERGO

ERGO – stabiliai veikianti, vokiško kapitalo Europos bendrovė. Tai viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse ir tarptautinės ERGO grupės dalis. Pagrindinis ERGO akcininkas – viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“. Mūsų pagrindinis veiklos principas: „Apdrausti – reiškia suprasti“.

Similar job ads: