Aktyvi darbuotojų paieška Lietuvoje bei užsienyje;
Darbo skelbimų formavimas, talpinimas darbo paieškų portaluose bei soc.media kanalais;
Interviu su potencialiais kandidatais;
Bendradarbiavimas su Lietuvos ir užsienio universitetais;
Užsieniečių įdarbinimo proceso koordinavimas;
Glaudaus ryšio palaikymas su skyrių vadovais;
Darbuotojų adaptacijos, mokymų proceso įgyvendinimas;
Personalo dokumentacijos tvarkymas;
Žmogiškųjų išteklių planavimas bei kaitos valdymas;
Kompanijos vertybių puoselėjimas ir gero mikroklimato palaikymas.
Reikalavimai darbuotojui
Patirtis personalo atrankos srityje (ne mažiau nei 2 m.);
Aukštasis universitetinis išsilavinimas (pageidautina žmogiškųjų išteklių ar vadybos);
Puiki anglų kalba (raštu ir žodžiu, ne žemiau C1 lygis), rusų kalbos žinios būtų privalumas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypatingai MS Excel, Power Point programomis);
Patirtis atliekant darbuotojų paiešką Linkedin;
Gebėjimas dirbti savarankiškai, puikūs darbų planavimo, organizavimo gebėjimai;
Lankstumas, atsparumas stresui bei greitai besikeičiančioms aplinkybėms;
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą;
Galimybę prisidėti prie įmonės plėtros Lietuvoje bei JAV;
Aukštųjų technologijų aplinką;
Galimybę tobulėti profesinėje srityje bei siekti karjeros ;
Įmonės grupės darbuotojų skatinimo paketą;
Terminuotą darbo sutartį 1 m. laikotarpiui su galimybe pratęsti;
Atlyginimą 1000 – 1500 Eur neto ( priklausomai nuo turimų kompetencijų).
Atlyginimas
1000-1500 €/mėn. į rankas
UAB „Expertus LT“
UAB Expertus LT klientas – tarptautinė biotechnologinės farmacijos paslaugas teikianti įmonė : užsakomąsias mokslines ekspertizes ir bandomųjų preparatų gamybą ikiklinikiniams ir klinikiniams tyrimams.