Personalo administravimo ir apskaitos dokumentų rengimas (įsakymai, priėmimas/atleidimas/ darbo sutartys/ darbuotojų asmens bylų tvarkymas/darbuotojų atostogų grafikų sudarymas ir reikalingų dokumentų rengimas/ darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas ir pan.);
Personalo paieška ir atranka;
Darbuotojų mokymų organizavimas ir administravimas;
Naujų darbuotojų integracijos užtikrinimas ir priežiūra;
Privalomų darbuotojų sveikatos patikrinimų bei vakcinacijos organizavimas;
Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos administravimas;
Įmonėje vykstančių susirinkimų protokolų rengimas, susirinkimams reikalingos medžiagos rengimas, sisteminimas ir pan.;
Kita reikalinga pagalba skyrių, padalinių vadovams bei įmonės direktoriui;
Darbo vieta – Verslo g. 13, Kumpių k., Kauno r.
Reikalavimai:
Aukštasis išsilavinimas (personalo vadybos, organizacinės psichologijos arba ekonomikos srityse);
Analogiško administracinio-personalo valdymo darbo patirtis (mažiausiai 2 m.);
Darbo patirtis automobilių servise – privalumas;
PUIKIOS anglų ir rusų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
Pareigingumas, iniciatyvumas, sugebėjimas dirbti komandoje;
Nuosavas automobilis reikalingas atvykimui į darbą.
Mūsų klientas siūlo:
Darbuotojams suteikia visas darbui reikalingas priemones (kompiuteris, telefonas);
Kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymus;
Karjeros perspektyvas.
„Contactus“ personalo atrankos įmonė
Contactus klientė - įmonė, kuri teikia transporto priemonių bei jų įrangos remonto, detalių pardavimo, aptarnavimo (ir garantinio) paslaugas klientams.