Darbo pobūdis
1. Efektyviai organizuoti savo darbą, optimizuoti ir tobulinti darbo procesus;
2. Bendradarbiauti su tiekėjais derantis dėl mažiausios įmanomos kainos, premijų, nuolaidų ir ilgesnių mokėjimo terminų sutarčių; Optimizuoti tiekėjų skaičių bei plėtoti strateginę partnerystę su jais. Nuolat ieškoti naujų tiekėjų bei organizuoti bendradarbiavimo sutarčių pasirašymą. Prieš pasirašant naujas sutartis, įvertinti potencialius tiekėjus, siekiant užtikrinti, kad tiekėjai atitiktų BFR poreikius.
3. Nuolat kontroliuoti, kad visi tiekėjai laikytųsi sąžiningo susitarimo principų, pastebėjus pažeidimus, nedelsiant imtis veiksmų pažeidimams pašalinti.
4. Atsakingai planuoti pirkimus. Laiku ir reikiamais kiekiais pirkti reikalingas prekes ir paslaugas, atitinkančias suplanuotą biudžetą bei keliamus kokybės reikalavimus.
5. Bendradarbiauti su buhalterinę apskaitą tvarkančia įmone mokėjimo klausimais. Kontroliuoti sąskaitų apmokėjimą.
6. Registruoti BFR finansinius įsipareigojimus ir užtikrinti, kad būtų informuoti vadovai.
7. Tiksliai ir laiku parengti mėnesio pabaigos sąskaitų ataskaitas; teikti visas su pirkimais susijusias ataskaitas.
8. Skaičiuoti, vertinti ir optimizuoti Bendros nuosavybės kainą (angl. TCO, Total Cost of Ownership), t. y. visų su turtu susijusių išlaidų (ir trumpalaikių, ir ilgalaikių) sumą.
9. Efektyviai valdyti sandėlį, kontroliuoti atsargų likučius bei kiekius, užtikrinant, kad nebūtų perteklinių prekių/produktų, trūkumų bei produktų švaistymo. Stebėti tiekėjų tiekiamų produktų kokybę, nedelsiant atsisakyti nekokybiškų produktų už juos nemokant ir siekti, kad tokia pati problema ateityje nepasikartotų.
10. Analizuoti produktų ir žaliavų priėmimo procesus, užtikrinti, kad tiekėjai pristatę prekes, turėtų tinkamus dokumentus (PVM sąskaitas-faktūras, važtaraščius, prekių priėmimo iš fizinių asmenų aktus, reikiamas licencijas, prekių kokybės pažymėjimus, higienos pasus, leidimus).
11. Užtikrinti, kad sandėlio talpa būtų maksimaliai išnaudota, kad būtų efektyviai išnaudota visa laisva vieta, kad sandėliavimo patalpos būtų švarios ir atitiktų higienos reikalavimus.
12. Atlikti planines ir neplanines inventorizacijas. Stebėti žaliavos ir produkcijos sandėlio likučius informacinėje sistemoje.
13. Užtikrinti ekonomiškus darbo srauto procesus, tikrinti technologines korteles, stebėti ar laikomasi savikainos principų (max. 30 % patiekalo savikainos).
14. Vykdyti kitus teisėtus nenuolatinio pobūdžio Administracijos direktoriaus ir generalinio direktoriaus pavedimus.