Siekiant gerinti mūsų klientų patirtį, norime Tau patikėti šias užduotis:
palydėti klientą serviso paslaugų (garantinio laikotarpio ir po jo) suteikimo metu - komunikuoti su klientu viso proceso eigoje; fiksuoti vidinėje sistemoje eigos etapus; spręsti iškilusias situacijas; nukreipti į asmenis, kurie gali padėti kliento klausimu;
priimti klientų skambučius serviso klausimais, juos registruoti, nukreipti ir sekti užduočių įgyvendinimą; bendradarbiauti su kitais padaliniais sprendžiant iškilusius klausimus;
būti atsakingam už atsarginių detalių likučių valdymą, jų apskaitą, užsakymą iš tiekėjų;
kitos su serviso paslauga susijusios užduotys.
Mes tikimės, kad Tau:
taip pat yra svarbu geroji klientų patirtis;
supranti ką reiškia darbuotis skambučių centre;
patinka spręsti iškilusias situacijas;
gebi identifikuoti darbo prioritetus ir esi organizuotas;
bendradarbiavimas yra savaime suprantamas;
taisyklingai kalbi ir rašai lietuvių k.
Tai nauja pareigybė mūsų organizacijoje.
.
Atlyginimas
Nuo 800 €/mėn. į rankas
UAB „Jaukurai“
UAB "Jaukurai" jau 28 metus sėkmingai vysto didmeninę ir mažmeninę prekybą vonios kambario įrangos, santechnikos, šildymo, rekuperacijos, kondicionavimo ir saulės jėgainių prekėmis. Daugiau apie įmonę