Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
UAB „Joldija“

Produktų pirkimo vadovas (-ė)

Nuo 2000 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Calculate »
Net per month
Online interview
Kaunas - UAB „Joldija“

Apie produktų pirkimo vadovo (-ės) poziciją:

Produkto pirkimų vadovas (-ė) „Joldijoje“ - pozicija, kurios pagrindinis iššūkis ir uždavinys – naujų produktų vystymas ir įvedimas. Jei pirkimai Jums jau pažįstami, ši pozicija suteikia galimybę ne tik išplėsti tarptautinių pirkimų žinias, bet ir giliai pasinerti į tiekėjų atrankos ir audito, gamybos proceso ir prekių kokybės valdymo procesus.

Jūsų užduotys šioje pozicijoje:

  • Vystyti individualius baldų tvirtinimo detalių pirkimo projektus, skirtus didmeniniam sektoriui: nuo produkto brėžinio iki galutinės gamybos stadijos;
  • Rinkti, sisteminti, analizuoti informaciją apie tvirtinimo detalių tiekėjų rinką, lankyti parodas, tiekėjus;
  • Stebėti ir analizuoti žaliavų rinkos kainas, atitinkamai reaguoti į jų pokyčius;
  • Vykdyti periodines komandiruotes pas tiekėjus, vykdyti savalaikes derybas dėl bendradarbiavimo sąlygų, audituoti gamybos procesų atitikimą keliamiems vidiniams ir ES standartams;
  • Konkursuoti tiekėjus, analizuoti gautus pasiūlymus ir derėtis dėl nuolatinio tiekimo sąlygų gerinimo;
  • Derinti ir pasirašyti prekių tiekimo sutartis;
  • Palaikyti santykius su esamais tiekėjais, atlikti naujų tiekėjų paiešką ir atranką;
  • Efektyviai naudoti savo darbo laiką ir aktyviai siūlyti idėjas pirkimų / tiekimo proceso efektyvumui gerinti;
  • Profesionaliai atstovauti įmonės interesus atliekant prekių pirkimus.

„Joldijojos“ produktų pirkimo vadovų atsiliepimai apie poziciją:

  • „Produkto vadovo pozicija - pilna iššūkių ir naujų patirčių. Kiekvienas naujas projektas vykdomas tuo pačiu procesu, tačiau reikalauja naujų žinių. Šioje darbo pozicijoje reikalingas didelis atkaklumas."
  • „Produkto vadovo pozicija įmonėje Joldija - tai išplėsta pirkimo / tiekimo pozicijos sąvoka. Produkto vadovas atsakingas ne tik už tradicines funkcijas kaip tiekėjų paieška, asortimento plėtra, derybos su tiekėjais, problemų sprendimas, bet ir didelių projektų vystymą (kas ir užima daugiausiai laiko). Projektų vystymas prasideda nuo iš kliento gauto brėžinio, jų poreikių išsiaiškinimo ir užklausų vykdymo. Taip pat dažna yra būtinybė lankyti tiekėjus įvairiose projekto stadijose – kai aptariami produkto gamybos niuansai ir komercinės sąlygos, atliekamas tiekėjų auditas, stebima gamyba ar vertinama gaminamo produkto kokybė. Darbas labai dinamiškas, daug bendravimo telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis, tenka spręsti įvairiausias problemas ir situacijas, produktų grupės pakankamai plačios ir niekada nebūna nuobodu. Motyvacinė sistema išaugina sparnus ir niekada neleidžia sustoti ieškant naujų galimybių.“

Tikimės, kad Jūs:

  • Savo darbinėje veikloje vadovaujatės tokiomis vertybėmis kaip atsakingumas, ambicingumas, profesionalumas, atvirumas, komandiškumas ir orientacija į klientą;
  • Turite sėkmingos patirties vykdant pirkimo procesus ir derantis dėl tiekimo sąlygų;
  • Turite gerus planavimo ir organizavimo įgūdžius ir pasižymite kruopštumu, šalia to galėdami reaguoti į greitai vykstančius pokyčius;
  • Gebate sisteminti informaciją, ją analizuoti ir prognozuoti;
  • Gebate laisvai ir aiškiai komunikuoti anglų ir lietuvių kalbomis. Rusų kalba – privalumas;
  • Turite kompiuterinio raštingumo įgūdžius - gebate pažengusio lygiu naudotis MS Office programomis ir turite patirties dirbant su tiekėjų duomenų bazėms;
  • Turite su LEAN susijusių žinių ir įgūdžių - tai būtų Jūsų privalumas.

Įmonė rūpinasi savo darbuotojais:

  • Dirbsite į rezultatus orientuotoje ir patyrusioje komandoje bei galėsite augti kartu su nuolat tobulėjančia ir ambicinga įmone;
  • Galėsite papildomai domėtis, kelti kompetenciją ir siekti karjeros kitose su komercija susijusiose pareigybėse;
  • Lankstus darbo grafikas ir galimybė dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu leis lengviau suderinti darbo ir asmeninio gyvenimo balansą;
  • Gausite dovanas asmeninių švenčių ir jubiliejų proga bei už darbo efektyvumo pasiūlymų įgyvendinimą ir aktyvumą LEAN veikloje;
  • Būsite kviečiami į pramoginius ir komandinius įmonės renginius;
  • Po 6 mėnesių išdirbio naudositės papildomu asmeniniu sveikatos draudimu, suteikiančiu galimybę gauti privačių klinikų paslaugas nemokamai;
  • Turėsite ergonomišką darbo vietą - reguliuojamo aukščio stalą ir ergonomišką biuro kėdę;
  • Būsite apdrausti draudimu nuo nelaimingų atsitikimų ir traumų;
  • Per pertaukėles galėsite su kolegomis žaisti stalo futbolą;
  • Mėgausitės nemokama kava, arbata, o penktadieniais įmonė darbuotojus vaišina gardumynais.

Atlyginimas

Nuo 2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Joldija“

UAB „Joldija“

Savo veiklą pradėjome 1993 metais. Nuo įkūrimo pradžios įmonės veiklos kryptis - didmeninė gamyba ir prekyba tvirtinimo detalėmis baldų pramonei.

Savo veikloje laikomės šių vertybių: rūpestis klientu, komandiškumas, atsakingumas, ambicingumas, profesionalumas, atvirumas. Ieškome naujų komandos narių, kurie kartu su mumis tikėtų šiomis vertybėmis ir veiktų jomis vadovaudamiesi.
informacija apie UAB „Joldija“
1867 €
Vid. atlyginimas bruto
(23% didesnis už LT vidurkį)
92
Darbuotojų skaičius
10-20 mln. €
Pajamos 2019 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 996 €
25% uždirba 996-1369 €
25% uždirba 1369-2190 €
25% uždirba nuo 2190 €